Jarik Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Google Process Explorer. Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 sliter med det samme som trådstarter. når jeg prøver å kjøre cmd får jeg beskjed om at et annet program bruker den. samme skjer når jeg prøver å kjøre taskmgr.exe. har prøvd å scanne med f-secure og adaware. Noen som har tips? Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 hadde samma prob før men jeg lagen en ny bruker og åpnet oppgavebehandlingenen der og bytte bruker og det funka på admin. måtte gjøre dette noen ganger og nå trenger jeg ikke å gjøre det mer.. men er ikke sikker på at det var det som gjor at det funke helt Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Forøvrig så kan jeg jo legge til at dette er et av symptomene på at du har en trojan på maskinen. Jeg hadde lastet ned avast! antivirus og kjørt en scan om jeg var deg. 7049314[/snapback] Det er riktig det. Jeg har prøvd å advare vedkommende, diskre, om winupdates.exe, men vet ikke om det ble forstått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå