m0zzdart Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 noen som vet hvor jeg kan laste opp bilder uten å registrere meg, for jeg skal ha URL til forskellig! takker fro svar Lenke til kommentar
andir Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg bruker imageshack. Kjapt, gratis og ingen registrering. Trykk på "Browse"-knappen, velg bildet du skal laste opp og trykk deretter på "host it!", så får du forskjellige linker til bildet. Imageshack Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Jeg bruker imageshack. Kjapt, gratis og ingen registrering. Trykk på "Browse"-knappen, velg bildet du skal laste opp og trykk deretter på "host it!", så får du forskjellige linker til bildet. Imageshack 6972908[/snapback] den sia har æ rbukt så lenge den suger :S vill ha en ordentlig Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Prøv Photobucket.com, Tinypic.com eller nokon av dei andre du finn her. Edit: Forresten, du må registrere deg på Photobucket, det hadde eg gløymd, men ikkje på Tinypic. Endret 30. september 2006 av incanus Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 jeg syns www.allyoucanupload.com er veldig bra. Kan laste opp flere ting samtidig Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Takker alle sammen =) det hjalp... wee Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg bruker imageshack. Kjapt, gratis og ingen registrering. Trykk på "Browse"-knappen, velg bildet du skal laste opp og trykk deretter på "host it!", så får du forskjellige linker til bildet. Imageshack 6972908[/snapback] den sia har æ rbukt så lenge den suger :S vill ha en ordentlig 6972975[/snapback] Kan du bare være så snill og si hva som suger med den? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Jeg bruker imageshack. Kjapt, gratis og ingen registrering. Trykk på "Browse"-knappen, velg bildet du skal laste opp og trykk deretter på "host it!", så får du forskjellige linker til bildet. Imageshack 6972908[/snapback] den sia har æ rbukt så lenge den suger :S vill ha en ordentlig 6972975[/snapback] Kan du bare være så snill og si hva som suger med den? 6973208[/snapback] jeg bare ikke liker siden.. enkelt og greit.. slutt å klag.. jeg sporte ikke deg om det Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 flere sider eller? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Om du søker på google, så finner du mye Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 flere sider eller? 6993452[/snapback] Egentlig ble jeg lite lysten på å hjelpe med det ufine svaret du ga Tomat-Ulf. Han spurte et helt relevant spørsmål; det er lite vits å anbefale sider som lider av samme "feil" du mener ImageShack har... Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 finnes det noen uten begrensninger for hvor store bildene er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå