clayman_ Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hvorfor er det ikke en LAN tilkobling men bare en 1394 tilkobling i nettverk connections? Har formatert nå nettopp, men har ikke greid å fikse dette enda. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 - fordi driveren til nettverkskortet ditt ikke er installert. Sjekk i enhetsbehandleren så vil du mest sannsynlig finne en merknad framfor noe med nettverkskontroller e.l. Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 hmm ser ingenting som tyder på det... går det ann å gjøre noe mer spesifikt? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ser du om du har et nettverkskort i enhetsbehandleren? Er det et integrert nettverkskort på maskinen? Har du en drivercd for maskinen der driveren til et evt. integrert nettverkskort er? Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 når jeg ser på driveren på cden er det bare 3 filer? hva skal jeg gjløre med dem? det er ingenting installeringsfil liksom Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har pc'n (stasjonær?) integrert nettverkskort? Du sier lite om hvilken pc dette er. Du kunne sjekke produsentens hjemmeside og se om du finner driver der. Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) jeg har et integrert nettverkskort, og pcn er stasjonær. og hvordan vil du si jeg skal få driveren over til pcn jeg faktisk har formatert og ikke broren min sin? nei det går ikke, så jeg må gjøre det på en eller annen måte på pcen min. og som sagt "driveren" på driver-cden min har bare en mappe med 3 filer: "yk51x86.sys" "yk51x86 - setup info" og "yk51x86 - security catalog" Endret 30. september 2006 av clayman_ Lenke til kommentar
nifty Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ikke veldig lett å hjelpe deg så lite informasjon som du gir ut ......... SIKKER på at du ikke har noen gule spørsmålstegn i enhetsbehandlingen? _nifty_ Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 det har jeg, men er ikke sikker på om det er noen som kobles til nettverkskortet. her er lista: ethernet controller multimedia audio controller other pci bridge device pci memory controller raid controller sm bus controller usb controller vga controller Lenke til kommentar
TAS Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Er det ikke en egen setup fil paa cdn til hk?Hvis det er skal du bruke den. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Mangel på driver til ethernet controller gjør at du ikke har noen lokal tilkobling. Hvis du dobbelklikker på f.eks. ethernett controller får du mulighet til å installere driver. Velg da den cd som du mener hører til pc og se om ikke driveren finnes der. Om dette ikke virker må du nok på produsentens hjemmeside og hente ned drivere. Du får bruke broren din sin pc og hente ned driverne. Brenn dem gjerne på en cd da du også mangler støtte for usb, ser det ut som. Endret 30. september 2006 av norbat Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 yk51x86.sys er driver for et Marvel Yukon nic. Du kan prøve å bruke den driveren for ethernet controller'en i din maskin. Bruk Enhetsmgr og velg props på ethernet controller og velg at du skal legge til/upgrade driver i Driver tab'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå