Tygg3n Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) spesifikt og spesifikt, er det noe som er forvirrende her i verden er det ka dei trur på i ein religion det er jo ørten forsjellige muslimtyper, osv osv.. Litt diskusjon rundt de forsjellige dokumentarene er vel lov? Endret 29. januar 2007 av Tygg3n Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Ja Det burde gå fint siden vi har førsteposten til å liste de opp. Dessuten er mitt ord lov i denne tråden Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Oppdatering: BBC Horizon - Global Dimming Lenke til kommentar
lefty^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 http://best.online.docus.googlepages.com/ Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Det var en killer.... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Baseline Baseline (TB-303) En dokumentar om Rolands TB-303 Baseline synthesizer som har vært blant de mest innflytelsesrike elektroniske musikkinstrumenter. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 får putte opp en egen kategori for musikk, så skal eg sjekke litt innom google og finne nokke musikkrelatert når eg får tid Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Da var musikk kategorien oppe! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Denne videoen er helt fantastisk: The Boy with the incredible Brain Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tilfeldig nok, så jeg på den dokumentaren for noen timer siden. Han har virkelig en unik evne. Verdt å se. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Den antiAteist saken var en liten godbit ja men å trekke fram noen amerikanske ateister er jo nesten det samme som å dra inn noen kristne amerikanere, dårlig eksempel altså. men den var da ganske bra, men forblir nok ateist ellers må eg takke trådstarter for stor innsats 7818975[/snapback] Ja kan ikke si jeg kjente meg helt igjen... Det blir uansett vanskelig å dra alle ateister over en kam... I religioner kan man grovt sett gjøre det fordi det er så spesifikt det man tror på, men ateister er nok veldig forskjellig fra hverandre... 7821302[/snapback] Dokumentaren var godt nok laget, men poengene var totalt ubrukelige. Et ubrukelig forsøk på å sortmale ateisme. Hele dokumentaren er fyllt av logiske brister. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Syns også den Ateistvideoen var søppel. lyser religiøs propaganda lang vei. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Syns også den Ateistvideoen var søppel. lyser religiøs propaganda lang vei. 7961342[/snapback] Jeg gadd ikke se den, fikk noia etter to minutter. Flott å høre at jeg ikke gikk glipp av noe som kunne vendt meg om Lenke til kommentar
O.J Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Denne videoen er helt fantastisk: The Boy with the incredible Brain 7945571[/snapback] Han gutten der var bare overnaturlig. sjukeste hodeutregningene jeg har sett Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Takker for innlegg skag 1. Førstepost oppdatert. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Denne er sikkert gammel, men fant en interessant artikkel her om at BBC vil ta i bruk youtube som kanal, og vil erstatte en del av materialet som alt er lagt ut der med orginalversioner i bedre kvalitet, et cetera. Gode nyheter etter hva jeg forstår. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Denne videoen er helt fantastisk: The Boy with the incredible Brain 7945571[/snapback] Har sett noe om denne karen før, men må vel se denne å Endret 4. mars 2007 av zokra Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ypperlig tråd, dog er på jobb så må nok bidra litt senere Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 http://best.online.docus.googlepages.com/ 7870462[/snapback] Denne linken var nyttig. Masse dokumentarer på nett som er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå