eXtreme-501 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) *Fjernet* Posta feil sted Endret 13. desember 2006 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Slettet_bruker Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Veldig bra tråd dette her Jeg ville bare tipse dere andre om denne siden som selger snowskates billig og i tillegg er prisen i dollar som gjør at et premier tresnowskate koster 450kr! Hvis jeg har forstått det riktig er det gratis eller veldig billig frakt også til norge Jeg har fått vite av en jeg kjenner at denne siden er seriøs siden han har bestilt fra den selv. Her er siden^^ Lenke til kommentar
David123 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Fysj ja 450 kr for de.......Plastik brett glir ikke og de suger som bare faen! wood all the way...Eller approach da seff Rettelse: Noen plast snowskates er bra! Endret 13. desember 2006 av David123 Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 tror det blir snø til helga da skal jeg bare være ut hele dagen Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 tror det blir snø til helga da skal jeg bare være ut hele dagen 7510887[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Bestilte meg et Wood brett til litt over 1000kr. Får det om noen få dager xD Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Bestilte meg et Wood brett til litt over 1000kr.Får det om noen få dager xD 7513712[/snapback] herli Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) idag våknet slo jeg opp øynene .. så ut og det snødde! først dro jeg til trikkestallen (skatehallen) . etter det var jeg klar for og teste snowskate for første gang! jeg bygde meg en liten funbox/rail:P jeg begynte først forsiktig med og kjøre helt vanlig og ta noen feig out 50-50's .. så prøvde jeg og kjøre opp på pallen jeg hadde det gikk ganske bra ^^ .. etter vert begynte jeg og avansere til boardslides .. nå var jeg lei av palla så jeg tok en lang 15 cm høy planke som var 5 cm bred og satte bakom .. nå prøvde jeg først bare og kjøre helt normalt over . det gikk helt greit så prøvde jeg boardslide på planken bakom etter noen tryn klarte jeg det ... og da syntes jeg at jeg var ganske god og etter hvert nå prøvde jeg 5-0 grinds .. det tok veldig lang tid og få til men det gikk bra til slutt så lagde vi en liten quarter pipe i snøen vi kjørte på det var ganske gøy .. nå var det sent på kvelden og jeg var sliten .. så jeg kjørte ned en bakke som var en halv KM lang .. dette var min første dag på snowskate , og det er det morsomste jeg har gjort på VELDIG lenge Endret 17. desember 2006 av Benjaminf Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Fy flate ! Kult da! Gleder meg! Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Fy flate ! Kult da! Gleder meg! 7523799[/snapback] hehe skrev jo en roman jeg der :!: BTW snowskaten min er diggbar <3 Endret 17. desember 2006 av Benjaminf Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Fett benjamin Bra du ble fornøyd med snowskaten din, du kommer nok til å få sykt mye morro med den Lenke til kommentar
David123 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 idag våknet slo jeg opp øynene .. så ut og det snødde! først dro jeg til trikkestallen (skatehallen) . etter det var jeg klar for og teste snowskate for første gang!jeg bygde meg en liten funbox/rail:P jeg begynte først forsiktig med og kjøre helt vanlig og ta noen feig out 50-50's .. så prøvde jeg og kjøre opp på pallen jeg hadde det gikk ganske bra ^^ .. etter vert begynte jeg og avansere til boardslides .. nå var jeg lei av palla så jeg tok en lang 15 cm høy planke som var 5 cm bred og satte bakom .. nå prøvde jeg først bare og kjøre helt normalt over . det gikk helt greit så prøvde jeg boardslide på planken bakom etter noen tryn klarte jeg det ... og da syntes jeg at jeg var ganske god og etter hvert nå prøvde jeg 5-0 grinds .. det tok veldig lang tid og få til men det gikk bra til slutt så lagde vi en liten quarter pipe i snøen vi kjørte på det var ganske gøy .. nå var det sent på kvelden og jeg var sliten .. så jeg kjørte ned en bakke som var en halv KM lang .. dette var min første dag på snowskate , og det er det morsomste jeg har gjort på VELDIG lenge 7523719[/snapback] "Sounds like so muts fun!!" Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 idag fant vi en plast palle som var ca 15cm høy som var hel på oversiden der tok jeg fart og olliea oppå den , boardslide og ned på andre siden det var drittkult Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Fett, kjørte i dag jeg og, satt opp en boks på isen utenfor huset. Var fett Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 haha , idag eller senere på kvelden nå så satte jeg en vanlig palle opp utenfor og kjørte oppå den , tok boardslide og shuveit ned det var gøy Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hehe drit fett:D kjørte i dag jeg også, fikk litt snø i dag så satte en lang bjelke langs bakken og hadde session på den! fikk nesten til kickflip backside lip men landa for mye frem så gikk alltid på trynet:( men skal sette det i mårra:D Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) hehe drit fett:Dkjørte i dag jeg også, fikk litt snø i dag så satte en lang bjelke langs bakken og hadde session på den! fikk nesten til kickflip backside lip men landa for mye frem så gikk alltid på trynet:( men skal sette det i mårra:D 7544713[/snapback] naijs snøen er smeltet vekk Endret 20. desember 2006 av Benjaminf Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 vi har fortsatt litt men ikke så mye håper det er litt til i mårra også Lenke til kommentar
David123 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Du vegard, hvor lenge varte den plast snowskaten din før den knakk? og det ser jo ut som om de har en helt sjuk pop! Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Du vegard, hvor lenge varte den plast snowskaten din før den knakk? og det ser jo ut som om de har en helt sjuk pop! 7551847[/snapback] edit: Plastsnowskaten holdte en hel sesong så trro jeg den knakk en måned ut i neste eller noe Men kommer jo veldig ann på hvordan og hvor mye man bruker den.. Endret 22. desember 2006 av VegardSK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå