Sjuki Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 og så lurte jeg på en siste ting Hvordan er det og ta ollie med snowskate?? det er jo nesten litt viktig da 7184086[/snapback] Det er helt likt å ollie som på skateboard, bare at nå kan det være glattere eller mye snø som ligger i veien Men jeg er ikke akkurat proff til å ollie da Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 og så lurte jeg på en siste ting Hvordan er det og ta ollie med snowskate?? det er jo nesten litt viktig da 7184086[/snapback] Det er helt likt å ollie som på skateboard, bare at nå kan det være glattere eller mye snø som ligger i veien Men jeg er ikke akkurat proff til å ollie da 7184109[/snapback] Om du feks kan olle over to brett på skateboard, så klarer du antageligvis ikke det i starten med snowskate. Etter hvert blir det rimelig likt Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Da blir det Snowskate på mæææ!! Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 men en ting til da da ska æ slutt og spørr om ting helt seriøst æ skjønt itj helt ka dem ment på derre betalinga altså kor my peng bli det i frakt når æ bestille snowskaten min? her kan du læs , og forklar mæ Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Går helt fint å spørre, synes jo det er fett at så mange som mulig begynner med snowskate;) Du har to valg når du skal betale. Enten så kan du betale samtidlig som du bestiller (forskuddsbetaling). Da får du snowskaten hjem eller mest sansynlig til nærmeste postkontor så henter du den der. En lapp kommer i postkassa når snowskaten har kommet så er det bare å vise lappen på postkontoret. Det pleier jeg og gjøre. Snakk med foreldrene dine, så kan de betale på nett og du gi penger til de for eksempel:) Ellers så kan du betale på postkontoret når den kommer dit. Det er bare å følge instruksene etter du har trykket på kjøp knappen på www.50-50.no.. Skriver adressen din osv. Så kommer snowskaten og du betaler enkelt på postkontoret. Dette koster 110 i tillegg til prisen på snowskaten. Spør foreldrene dine om de kan være med når du bestiller.. Skjønnte du noe mer nå? Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 yes sir! skjønt det nu Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nice Lykke til, have fun. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 nye snowskate sko fra vans nå ICO http://www.vanssnow.com/awt/ico.html MOTLEY http://www.vanssnow.com/awt/motly.html Tror dere får kjøpt disse fra seasport i oslo.. de selger dem ikke på nettet.. med mindre du bestiller fra america Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 tror du de har dem i Trondheim også? @Session jeg bare mååå ha de der .. de var såååååå fete! Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 den 12 november får jeg bestilt snowskaten min Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Det har kommet 2 nye snowskate på 50-50 Endret 6. november 2006 av Voldsund91 Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 den 12 november får jeg bestilt snowskaten min 7215472[/snapback] Yeah nice De nye brettene var smude! Synd 50-50 ikke skal ta inn premier.. får håpe dem gjør det til neste år ass :!: Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Fredrik Voldsund ? Endret 6. november 2006 av Kontorstol Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 ja daniel ingebritsen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ja daniel ingebritsen 7247129[/snapback] O_o Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hmm ke dok trur om det her? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 det der tror jeg er ett ganske bra snowskate fint at det er wood og tror faktisk at det sklir veldig bra også :!: Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 gleder meg til jeg får bestilt . men det e itj nå snø enda så det e itj nå stress akuratt Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hehe her i trysil er det masse snø :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå