scribbleh Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 pass på så hæla ikke går neddi snøen hvis du har den langt på kanten.. da går det i dass liker å ha framfoten min litt langt fram jeg (mellom nosen og midten) med en vinklet fot så hæla går så vidt utfor men ikke så den kommer nedi snøen får fin spin og høyde Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvilket brett kjører du effort..? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvilket brett kjører du effort..? Premier 33" 07 cardiel og 08 hebert Lenke til kommentar
skatermania Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har fått testet den nye burton approach jeg fikk idag. Var jævla uvant og ble noen fall:P Jeg gangke vanskelig å kjøre. Klarte såvidt en kickflip, men jeg har veldig mye problemer med å hoppe. Noen som har noen gode tips dere kan gi meg:) Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 ikke prøv å grabbe brettet ditt i en ollie det er ganske uvant å ta ollie på snowskate grunnet at det sklir så utrolig til siden og sånt.. først gjør deg vant til brettet så du har full kontroll så vil du til slutt få taket på det se Vegard sin part fra våres film fra sist sessong http://www.vimeo.com/groups/snowskate/videos/2208147 han bruker approach på mesteparten av klippa, drøy fyr hehe Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ingen som skriver her lenger jo. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dårlig med snø for tiden. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvor får man tak i snowdecks nå om dagen? Ser ut til at både burton og Gnu har sluttet å lage dem.. ;( Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvor får man tak i snowdecks nå om dagen? Ser ut til at både burton og Gnu har sluttet å lage dem.. ;( google up Circuit snowskates Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Lite aktivitet her for tiden, nå er det jo masse snø. Prøvde å stå litt på brettet mitt istad, men var så glatt at jeg ikke turte mer enn et kvarter. Tenker jeg stikker i en eller akebakke en dag, så skal jeg prøve ut noen triks og sånt også. Btw, post nr 1337 Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Lite aktivitet her for tiden, nå er det jo masse snø. Prøvde å stå litt på brettet mitt istad, men var så glatt at jeg ikke turte mer enn et kvarter. Tenker jeg stikker i en eller akebakke en dag, så skal jeg prøve ut noen triks og sånt også. Btw, post nr 1337 Grattis.. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Heisann For dere så husker meg, så ble det ikke snowskate under treet, så da får jeg få det til nå når jeg fuller året. Noen som hvet hvor man kan få tak i denne typen brett? Trenger så absolutt ikke å vere samme merke, bare det har det "dobble" brettet under, siden etter det jeg har forstått, så er disse mye bedre til alpinbakke ol... Takker for svar Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 nedtur =/ vet ikke helt hvor du kan få tak i bi-level brett men se Alan Gerlach sin edit så skifter du nok mening http://www.ambitionsnowskates.com/media/al...ch/0708-mixtape han ripper bakkene med vanelig snowskate og tro meg, du har mer kontrol på rails og hopp egentlig grunnet den store flate basen.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hoho Snowskate har jeg helt glemt. Har en av de gamle versonene her hjemme ett sted. Sånn plastikk typen, med gul "såle". Prøvde også den første snowskaten som kom til norge. Det var sånn med ski under, det var rimlig stress, hvert fall for meg som står på ski og ikke snowboard. Dette var vel i 2001 den samme julen fikk jeg den snowskaten jeg fortsatt har. Var faktisk også med å filme på den første snowskate filmen som kom ut. Selv var jeg ikke så god, men det var fetteren min. Så på den norske delen av filmen har jeg filmet en del Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hoho Snowskate har jeg helt glemt.Har en av de gamle versonene her hjemme ett sted. Sånn plastikk typen, med gul "såle". Prøvde også den første snowskaten som kom til norge. Det var sånn med ski under, det var rimlig stress, hvert fall for meg som står på ski og ikke snowboard. Dette var vel i 2001 den samme julen fikk jeg den snowskaten jeg fortsatt har. Var faktisk også med å filme på den første snowskate filmen som kom ut. Selv var jeg ikke så god, men det var fetteren min. Så på den norske delen av filmen har jeg filmet en del Den første snowskate filmen som kom ut var the next step laget av Premier Snowskates helt tilbake i 2000 med kjørere som JP walker, Sebastian Raban og mange andre pro snowboardere, den filmet ikke du til i allefall haha etter det kom Dream og en så en jeg ikke helt husker navnet på.. den første norske snowskate filmen som kom derrimot het PRS: Powderrangers killing season, laget av Christian Belgau. fult mulig du filmet for den Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nei da var det ikke den første gitt. Men Powerrangers høres kjent ut. Jeg var ikke en del av prosjektet, var bare med å filmet litt random som til slutt ble med i filmen. Det var hvert fall. En norsk og en finsk part mulig en fra usa også, men det husker jeg ikke. Lenke til kommentar
snowskate Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Halla folkens! Jeg er en person fra Oslo som i det siste har fått øynene opp for Snowskate! Jeg prøvde det med en vanlig skateboardplate, men det funket ikke sykt bra. Jeg vil altså kjøpe et ordentlig brett! Jeg har stått på snowboard en del år, og har med tiden blitt ganske god. Skating har jeg ikke gjort mye. Så: - Funker det bra i bakker? Er det egentlig lov? - HVILKET BRETT? Er kun to ute på 50-50.no nå. - Hva er den generelle prisen? - Jeg stiller altså alle nybegynnerspørsmålene: Help? Jeg satser på å Snowskate en del "street", men vil også stå ganske mye i bakker, som f.eks. Tryvann. Håper noen kan hjelpe en som har blitt forelsket i Snowskating, uten å ha prøvd det! På forhånd takk, ALL info er til hjelp! Lenke til kommentar
snowskate Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det gjør forøvrig ingenting om evt butikker er fra utlandet, så lenge det ikke er svindel, hehe! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det gjør forøvrig ingenting om evt butikker er fra utlandet, så lenge det ikke er svindel, hehe! Beklager for å være så sen ute med å svare! hook meg opp på msn eller Skype så kan jeg hjelpe deg MSN: [email protected] Skype: Christopher Bøe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå