KKake Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 50-50.no har en del snowskates, både plast og tre Btw, kom snø i dag, så fikk testet brettet mitt klarte ollie, tror jeg men holdt ikke på så særlig lenge, for snøen var ganske våt, så gikk tregt fremover. Lenke til kommentar
skatermania Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 HEY... Er det noen som gidder å gi meg en link til Premier Team Snowskate den fleste her har kjøpt. Skal prøve ut snowskating fordi jeg skater.... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er ikke helt sikker på hvilket brett du mener, men her er det jeg kjøpte hvertfall. Premier det også Btw, istad ble jeg sikkelig skuffa hadde håpet på å snowskatet i morgen, men neida, når jeg skulle ut tidligere i kveld så holdt snøen på å regne bort igjen.. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har medfølesle for deg Kong_kake Var snø her for noen dager siden, men nå er det borte Har ikke kjøpt meg brett, men mor og far har lovet meg et til jul Lurer på om dette brettet er noe? Vil ha noe som er så nerme vanlig skateboard som mulig, skal ha gode muligheter for triks, og sånn ok til å renne med i alpinbakken. Vil anta det brettet jeg linket til tidligere vil være det som passer meg best ? De brettene som selges på 50-50.no er det slike med ekstra brett under, eller er det en stor plastbit? fortell litt mer om de forskjellige typene Takker på forhånd! Må alle ha lykke til med sesongen og ha mye snø Lenke til kommentar
skatermania Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Nei jeg tenkte ikke på det Kong_kake Tenkte mere på det de andre baki forumet her hadde kjøpt seg.. Endret 29. november 2008 av skatermania Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 det er ikke på 50-50 lengere det brettet du tenker på. Lenke til kommentar
skatermania Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) ok. Men har bestilt meg Burton Approach. Gleder meg noe sykt!! Da skal jeg rett ut i lørenskog sine gater å flippe. På SNØEN!! Endret 30. november 2008 av skatermania Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) ok. Men har bestilt meg Burton Approach. Gleder meg noe sykt!!Da skal jeg rett ut i lørenskog sine gater å flippe. På SNØEN!! naiz:D fett du bor i lørenskog du å! Endret 30. november 2008 av Jennynn Lenke til kommentar
skatermania Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hehe! Jada :!: Lenke til kommentar
minsten Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Snø i dag...Er bare noen cm, men skal prøve approschen får andre gang i år. Etter skolen på kuntgresse. Shit gruer meg til skolen, er 8ene klassing så kommer til å bli bombandert. Mvh minsten Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Da har jeg vært ute og "skatet" i nærmere tre timer. Falt en del ganger, men klarte ollie i fart ^^ Er en del vanskeligere enn på skateboard. Også har jeg funnet ut at brettet er en ripemagnet, men tenkte jeg skulle kjøpe inn noe ekstra fint sandpapir og ski/snowboard-smøring i morgen, hvis jeg husker. Lenke til kommentar
skatermania Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvordan går det med snowskatingen nå. Har noen fått lært seg noen nye råe triks Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har ikke fått skatet i dag. Så kan ikke noen nye, råe triks. Først må jeg beherske ollie sikkelig, så kan jeg begynne på kickflip osv. Hadde vært morro å lært seg en del triks ^^ Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan går det med snowskatingen nå. Har noen fått lært seg noen nye råe triks Ollie. ( ca 30 cm over bakken ) Pop Shove-it ( og shove-it 360 ) Shove-it Big spin. Bodyvarial med shove-it. Ollie 180. Kickflip ( sketchy. ) Lenke til kommentar
skatermania Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvordan går det med snowskatingen nå. Har noen fått lært seg noen nye råe triks Ollie. ( ca 30 cm over bakken ) Pop Shove-it ( og shove-it 360 ) Shove-it Big spin. Bodyvarial med shove-it. Ollie 180. Kickflip ( sketchy. ) NICE! Lurer på om jeg klarer kickflip kjapt. Klarer kickflip med et skateboarddeck (altså uten truckere og hjul). Lenke til kommentar
vinna92 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 ja, fikk til et per triks her å: flip triks pop shove-it 360 pop shove-it kickflip varial kick flip grinds 50-50 board tail 5-0 crooked Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 aha^^ jeg greier så vidt ollie, og shove-it xD men så kunne jeg ikke så mye fra før heller da.. Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg legger snart ut video på youtube. Kommer før mars tror jeg.. Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) ... Endret 10. desember 2008 av snkrlow Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvordan går det med snowskatingen nå. Har noen fått lært seg noen nye råe triks Ollie. ( ca 30 cm over bakken ) Pop Shove-it ( og shove-it 360 ) Shove-it Big spin. Bodyvarial med shove-it. Ollie 180. Kickflip ( sketchy. ) NICE! Lurer på om jeg klarer kickflip kjapt. Klarer kickflip med et skateboarddeck (altså uten truckere og hjul). Kickflip er noe av det samme, men jeg liker å ha foten veldig på kanten og langt bak ( nermere tAIL) så jeg får en god spinn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå