Gå til innhold

Den Store Snowskate Tråden

Voldsund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg fikk også snowskaten min i dag:D men jeg lurte hvordan er det å ta krok heis og sånt med snowskate?:D

om du kan stå på snowskate er det lett, men om det er homper i bakken vill snowskaten kjøre egen vei, da kan det bli litt vanskelig, hengte meg etter en moped på en bigjump, veldig morro :D

Lenke til kommentar
jeg fikk også snowskaten min i dag:D men jeg lurte hvordan er det å ta krok heis og sånt med snowskate?:D

om du kan stå på snowskate er det lett, men om det er homper i bakken vill snowskaten kjøre egen vei, da kan det bli litt vanskelig, hengte meg etter en moped på en bigjump, veldig morro :D

det høres fett ut:D tenkte kansje jeg skulle prøve terrengbakken i varingskollen siden det er den nærmeste brae bakken med snø i :D

kong_kake: jeg å! har snart bare sett på den i en uke, blir gæren as. går rundt til alle og klager på at det ikke har kommet snø enda, det var egenltig meldt snø idag, men trur det kommer litt i morgen :O :D

Lenke til kommentar
Wow snow skate ser fett ut. Kansje kjøpe vist det kommer snø her i år. Får man litt skate feeling av snowskate? Går det ann å kjøre på flat bakke, skal man bare sparke fra som man gjør på skateboard?

Ja, på en måte.

Det vil bli annerledes i starten, men jeg vendte det til meg etter 2 dager.

Hatt snowskate i ca. 1 uke nå og klarer:

Ollie. ( ca 30 cm over bakken ) Ollie er dobbelt så vanskelig som på skateboard.

Pop Shove-it ( og pop shove-it 360 )

Shove-it

Big spin.

Bodyvarial med shove-it.

Ollie 180.

Kickflip ( sketchy. )

Så det er ikke så vanskelig vist du skater.

Øvelse gjør mester.

Endret av snkrlow
Lenke til kommentar

Yayyy snøen kom i dag :D bare at det ble litt for vått ute så snøen satt seg fast under brettet noen ganger:S uansett det var kult greide en liten ollie, nesten landa bs boardslide og landa en enkel rettframkjøring på railen(har aldri landa en rail før så det var fett. ) og landa noen små hopp xD det gikk mye bedre en det jeg trudde har ikke fått stått på skateboard siden august etter en skade i foten jeg fikk da. så det var ganske morsomt å stå på brett igjen selv om jeg ble helt gjennomvåt;P

uansett så fikk jeg til å kjøre i litt våt løs snø og på hard pakka snø og pushe på flata, det var faktisk ganske lett!

så til dere som vurdere å kjøpe så anbefales det på det høyeste, det er utrolig kult!

Endret av Jennynn
Lenke til kommentar

Tips til hvor man kan kjøpe ?

Er det foresten noen her på jæren som driver med dette? Greit å ha noen å "skate" sammen med :)

Tenker jeg går for et uten ski under, men vil det da være helt umulig å være i alpinbakken? synes dem så litt "shallow ut" de som det var et ekstra brett som henger under ved hjelp av de festene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...