snkrlow Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Shit, jeg hadde flaks. Brette er der ikke lengre og jeg bestilte i forrigårs.. :S Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 ja.. men ikke je g:( Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Da har jeg bestilt meg snowskate jeg også ser frem til snø og vinter nå ^^ Btw, bestilte meg et Premier Reverb. Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er det noen av dere som bor i trondheim og snowskater der. ? Føler meg litt alene.. Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 yess.. de har fått in snowskaten jeg skal ha; Premier Team Wood Snowskate, bestiller den antageligvis i løpet av helgen:D og da mangler det bare snøøøø Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nice, fikk brette i dag jeg. Spiste ikke frokost engang pga at jeg var så gira på å "skate" Og vi fant en benk ca. 3 1/2 m som vi laga hopp foran og jeg klarte både 50-50 og Bs booardslide. Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 fett:D gleder meg sinnsykt mye til jeg får bestilt det og får det og til snøen kommer det snør så vidt litt nå men trenger mere en 1 mm snø xD Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nå har jeg kjøpt Premier Team Wood Snowskate:D gleder meg til den kommer og snøen kommer:D Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei jeg bare lurer, er det noen som bor i lørenskog, eller i nærheten, som lillestrøm eller oslo? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gjett hva jeg fikk meg i dag? ^^ Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 jeg fikk også snowskaten min i dag:D men jeg lurte hvordan er det å ta krok heis og sånt med snowskate? Lenke til kommentar
vinna92 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 jeg fikk også snowskaten min i dag:D men jeg lurte hvordan er det å ta krok heis og sånt med snowskate? om du kan stå på snowskate er det lett, men om det er homper i bakken vill snowskaten kjøre egen vei, da kan det bli litt vanskelig, hengte meg etter en moped på en bigjump, veldig morro Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nei, nå vil jeg har snø! Er lei av å bare sitte å se på snowskaten min.. Vil prøve den Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 jeg fikk også snowskaten min i dag:D men jeg lurte hvordan er det å ta krok heis og sånt med snowskate? om du kan stå på snowskate er det lett, men om det er homper i bakken vill snowskaten kjøre egen vei, da kan det bli litt vanskelig, hengte meg etter en moped på en bigjump, veldig morro det høres fett ut:D tenkte kansje jeg skulle prøve terrengbakken i varingskollen siden det er den nærmeste brae bakken med snø i kong_kake: jeg å! har snart bare sett på den i en uke, blir gæren as. går rundt til alle og klager på at det ikke har kommet snø enda, det var egenltig meldt snø idag, men trur det kommer litt i morgen :O Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, da håper jeg det kommer i morgen også.. Nå har jeg ikke skatet på flere uker, og nå vil jeg virkelig snowskate! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Wow snow skate ser fett ut. Kansje kjøpe vist det kommer snø her i år. Får man litt skate feeling av snowskate? Går det ann å kjøre på flat bakke, skal man bare sparke fra som man gjør på skateboard? Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Wow snow skate ser fett ut. Kansje kjøpe vist det kommer snø her i år. Får man litt skate feeling av snowskate? Går det ann å kjøre på flat bakke, skal man bare sparke fra som man gjør på skateboard? Ja, på en måte. Det vil bli annerledes i starten, men jeg vendte det til meg etter 2 dager. Hatt snowskate i ca. 1 uke nå og klarer: Ollie. ( ca 30 cm over bakken ) Ollie er dobbelt så vanskelig som på skateboard. Pop Shove-it ( og pop shove-it 360 ) Shove-it Big spin. Bodyvarial med shove-it. Ollie 180. Kickflip ( sketchy. ) Så det er ikke så vanskelig vist du skater. Øvelse gjør mester. Endret 28. november 2008 av snkrlow Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Yayyy snøen kom i dag bare at det ble litt for vått ute så snøen satt seg fast under brettet noen ganger:S uansett det var kult greide en liten ollie, nesten landa bs boardslide og landa en enkel rettframkjøring på railen(har aldri landa en rail før så det var fett. ) og landa noen små hopp xD det gikk mye bedre en det jeg trudde har ikke fått stått på skateboard siden august etter en skade i foten jeg fikk da. så det var ganske morsomt å stå på brett igjen selv om jeg ble helt gjennomvåt;P uansett så fikk jeg til å kjøre i litt våt løs snø og på hard pakka snø og pushe på flata, det var faktisk ganske lett! så til dere som vurdere å kjøpe så anbefales det på det høyeste, det er utrolig kult! Endret 29. november 2008 av Jennynn Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Faen, skjønner meg ikke på snowskate jeg ass Har skata i 9-10 år, og klarer liksom det meste av flips på flat og sånt, men på snowskate så klarer jeg faen ikke kickflip engang Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tips til hvor man kan kjøpe ? Er det foresten noen her på jæren som driver med dette? Greit å ha noen å "skate" sammen med Tenker jeg går for et uten ski under, men vil det da være helt umulig å være i alpinbakken? synes dem så litt "shallow ut" de som det var et ekstra brett som henger under ved hjelp av de festene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå