Jennynn Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det blide er fresht Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hey..okay jeg tenkte litt på det brettet som jeg fant men husker ikke hvilket det var x).. uansett, jeg tenkte det kansje ikke passet meg så mye likevel, så jeg lurte om det er noen norske nettsider, evt butikker som selger sånne ski som man kan sette på skateboardet, hvis det anbefales ofc.? det ser litt mere ut som skateboard, likte ikke Snowdeckgreia helt..x);P.. og jeg tenkte jeg skulle ha et brett jeg kunne ta til skolen, det e rnedover bakker dit å greit å kunne svinge litt og ha et til å pushe på flat terreng x) Jennynn snowdeck = med ski vanelig snowskate = uten ski jeg vil ikke anbefale deg snowdeck.. vist har du bedre kontroll, man kan ta skarpe svinger osv men hvis du har tenkt å gjøre triks og alt sånn så kan du bare gi opp..jeg har begge deler og jeg begynner på min 5 sessong, hvis du bare vil ha et brett du kan chille med og ikke gjøre så mange triks så ville jeg ha anbefalt ett snowdeck.. men hvis du har lyst til å gjøre masse triks, hoppe trapper og alt mulig rart så er snowdeck ubrukelig, hvis du skaffer deg et burton approach som en annen her på forumet gjorde så har du begge deler i ett på en måte Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hey..okay jeg tenkte litt på det brettet som jeg fant men husker ikke hvilket det var x).. uansett, jeg tenkte det kansje ikke passet meg så mye likevel, så jeg lurte om det er noen norske nettsider, evt butikker som selger sånne ski som man kan sette på skateboardet, hvis det anbefales ofc.? det ser litt mere ut som skateboard, likte ikke Snowdeckgreia helt..x);P.. og jeg tenkte jeg skulle ha et brett jeg kunne ta til skolen, det e rnedover bakker dit å greit å kunne svinge litt og ha et til å pushe på flat terreng x) Jennynn snowdeck = med ski vanelig snowskate = uten ski jeg vil ikke anbefale deg snowdeck.. vist har du bedre kontroll, man kan ta skarpe svinger osv men hvis du har tenkt å gjøre triks og alt sånn så kan du bare gi opp..jeg har begge deler og jeg begynner på min 5 sessong, hvis du bare vil ha et brett du kan chille med og ikke gjøre så mange triks så ville jeg ha anbefalt ett snowdeck.. men hvis du har lyst til å gjøre masse triks, hoppe trapper og alt mulig rart så er snowdeck ubrukelig, hvis du skaffer deg et burton approach som en annen her på forumet gjorde så har du begge deler i ett på en måte okay;) jeg tenkte ført og frems et så jeg kan ta til skolen, så så jeg på sånn Railz. men hvis det ikke anbefalses så går jeg nokk ikke for det .. skal ta en titt på den burton approach, men er det noen butikker i norge ved oslo som har sånt? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 nei det er det nok ikke =/ de ble solgt ut ganske fort og burton har sluttet å produsere dem =( men du finner noen på ebay.com og sånne sider Lenke til kommentar
stishland Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei igjen folkens noen nettbutikker som selger snowdeck her i norge? ett spørsmaål til er det sant at du ikke får sendt pe?akker fra ebay til norge? Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 okay... jeg har funnet ut at det er for dyrt å bestille burton approach fra nettet(ebay) men tenkte kansje denne isteden for http://50-50.no/index.cgi?pid=78394 Lenke til kommentar
vinna92 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 okay... jeg har funnet ut at det er for dyrt å bestille burton approach fra nettet(ebay) men tenkte kansje denne isteden for http://50-50.no/index.cgi?pid=78394 jeg bestilte det brettet i går, så jeg kan fortelle deg om det når jeg får det Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 okay... jeg har funnet ut at det er for dyrt å bestille burton approach fra nettet(ebay) men tenkte kansje denne isteden for http://50-50.no/index.cgi?pid=78394 jeg bestilte det brettet i går, så jeg kan fortelle deg om det når jeg får det Jeg planlegger også å kjøpe det.. Men vet ikke helt før noen sier meg hvordan det er.. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei! Vært litt borte her, men bra og se at folk kjøper og kjører snowskate Akkurat i gang med sesongen selv, og det er digg ! Premier 08/09 brettet skal være meget bra! Får dette brettet selv om et par uker, og gleder meg. Eneste dere bør vite er at det er et full-size brett (91cm eller ca 36"). Jeg foretrekker dette, mens noen foretrekker mini`s (christopher eller "effortfilm" som han kaller seg feks). Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Skal bestille det litt senere i kveld nå . Gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Yess, kom snø mens jeg var på trening. Mangler bare at jeg får brette nå. Lenke til kommentar
vinna92 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 okay... jeg har funnet ut at det er for dyrt å bestille burton approach fra nettet(ebay) men tenkte kansje denne isteden for http://50-50.no/index.cgi?pid=78394 jeg bestilte det brettet i går, så jeg kan fortelle deg om det når jeg får det Jeg planlegger også å kjøpe det.. Men vet ikke helt før noen sier meg hvordan det er.. sinnsykt bra brett!! er vant med plastikk så d jikk litt for fort, men d ble bedre etter hvert, anbefaler det på d beste (Y) Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hehe.. Bra du er fornøyd, og håper jeg får det like artig som deg.. Lenke til kommentar
vinna92 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 peisa ned på skoln i dag med snowskaten, d va litt dårli fordi d var litt småstein, men man får bra med kontroll stort brett gjør jo sånn at jeg får mere kontroll, dette er ganske stort, men man blir vant til det Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 fett.. tenkte jeg skulle kjøpe det, nå snart! men bare lurer hvor dyrt blit alt tiø sammen ca? er det toll med osv. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 fett.. tenkte jeg skulle kjøpe det, nå snart! men bare lurer hvor dyrt blit alt tiø sammen ca? er det toll med osv. det er det ikke bare frakt er vell bare toll når man bestiller fra utlandet Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 fett.. tenkte jeg skulle kjøpe det, nå snart! men bare lurer hvor dyrt blit alt tiø sammen ca? er det toll med osv. det er det ikke bare frakt er vell bare toll når man bestiller fra utlandet Har bestillt Premier team wood snowskate på 50-50.no og det ble 1149 kr. med frakt. Så nå tenker jeg ikke på annet. Btw. Man betaler ikke toll vist du bestiller fra norsk butikk. Men bestiller du fra usa må du kankje det... Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 hehe.. takker for svarene veldig mye, fant akkuratt ut at brettet ikke er på siden lengre:S håper de får den in snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå