Åsen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tror det blir plastikk, men håper jeg får et i tre. Lenke til kommentar
Whoop Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Heisann, ser ut som mange gode snowskatere her! Personlig har jeg lyst til å kjøpe meg snowskate så jeg kan kjøre til skolen! det er en eneste lang nedoverbakke som jeg er lei av å gå og jeg fikser ikke stumpeski! noen anbefalinger? Har også lyst til å jibbe litt med det:P ta no rails og flips og litt forskjellig. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Heisann, ser ut som mange gode snowskatere her! Personlig har jeg lyst til å kjøpe meg snowskate så jeg kan kjøre til skolen! det er en eneste lang nedoverbakke som jeg er lei av å gå og jeg fikser ikke stumpeski! noen anbefalinger? Har også lyst til å jibbe litt med det:P ta no rails og flips og litt forskjellig. Hehe, fett JA enbefaler et trebrett i alle fall. God gli, riller under som gjør at det går ganske rett fram om du bare står på det og slapper av og så er det best til flips, og godt på rails DETTE eller en hvilken som helst annen tresnowskate Søk på google, så finner du en del. Premier snowskates feks har mange gode brett! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) http://www.effortfilm.com/video.html Promo filmen der er promo filmen til meg og vegard i år skal det bli film Endret 11. desember 2007 av effortfilm Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 http://www.effortfilm.com/video.html Promo filmen der er promo filmen til meg og vegard i år skal det bli film HAHA, nabb! Det der er early winter montage det der.. Lenke til kommentar
Whoop Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Vegard, vet du om den world industries snowskaten har stålkanter eller no? for jeg tenker at sånn som det ser ut som det er på burton approach så blir det vanskelig å svinge. så lurer jeg også på om det finnes noe annet enn snowdeck som det går an å carve med, altså ikke skrense når man svinger. Endret 13. desember 2007 av Whoop Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vegard, vet du om den world industries snowskaten har stålkanter eller no? for jeg tenker at sånn som det ser ut som det er på burton approach så blir det vanskelig å svinge. så lurer jeg også på om det finnes noe annet enn snowdeck som det går an å carve med, altså ikke skrense når man svinger. Den world industries snowskaten og andre snowskates av tre har ikke stålkanter. Approach kan man carve med, siden det er innsving på det under Eller så er det stålkanter og innsving på snowdecks (snowskate med ski under). Du kan kjøpe en snowdeck med avtagbar ski, det har jeg og begge deler funker fett! Selv om jeg aldri bruker skien omtrent.. Lenke til kommentar
Whoop Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 syns ikke approach så så digg ut, så jeg har bestilt world industries jeg:D Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 syns ikke approach så så digg ut, så jeg har bestilt world industries jeg:D Du blir nok fornøyd De fleste kjører jo med trebrett så.. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvordan går det med snowskatingen til folket ? Noe som har laget film eller noe ? Jeg og effortfilm kjører i alle fall en del, og filmer litt! Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hei:D jeg skal kansje kjøpe snowskate til vinter'n, men jeg vet ikke hvilket brett jeg burde kjøpe. Det jeg kommer til å bruke det til er å cruise og litt tricksing og railing.. hvilket anbefaler dere meg å kjøpe? Endret 22. juli 2008 av Jennynn Lenke til kommentar
Jennynn Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 jeg tenkte kansje et plastik brett, siden jeg er sjelden i slalombakker og det blir best til nærmiljøet. Lenke til kommentar
vinna92 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 jaja, jeg er en snowskater som nettop fant denne tråden, og syntes det er tåpp at fålk skriver s¨å mye. jeg har et plastikk brett som jeg er lite fornøyd med og skal snart kjøpe wood brett synes nån dette e bra brett? Lenke til kommentar
minsten Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hei jeg har lyst på sånn snowskate som vergardSK har...Ogsent snowskate på 50-50 burde jeg bestille da? Lenke til kommentar
minsten Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 jeg leste nettop de 14 sidan akkurat...Så jeg har fåt sykt lyst på vegardSk sitt burton! Men jeg har sett gjennom ca. 10 sider på google...Men jeg finner ikke noe Alt er utsolgt. Men har noen noe tips hvor jeg kan får kjøt ett? Og går det ann å bruke det til skolen? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 jeg leste nettop de 14 sidan akkurat...Så jeg har fåt sykt lyst på vegardSk sitt burton! Men jeg har sett gjennom ca. 10 sider på google...Men jeg finner ikke noe Alt er utsolgt. Men har noen noe tips hvor jeg kan får kjøt ett? Og går det ann å bruke det til skolen? Vegard sitt burton er ganske bra men veldig vanskelig å stå på fordi den er helt flat under men det er noe du vender deg til =) vegard er helt syk med approach Men hvis du vil kjøpe deg et snowskate så må jeg anbefale deg et ambition snowskate! ganske nytt merke men de har uten tvil de beste brettene!! må bestilles fra utlandet da.. hvis du ikke er så keen på det og vil ha ett bra snowskate så anbefaler jeg deg et hvilket som helst 33" premier snowskate (tre ikke plast) fra 50-50.no de ganske gode men ambition er best! ingen tvil.. oh btw people!! som jeg sa i en tidligere post.. i år blir det film og det ble det hehe se "One more try" her http://www.effortfilm.com/omt/omt.html have a good one! jaja, jeg er en snowskater som nettop fant denne tråden, og syntes det er tåpp at fålk skriver s¨å mye. jeg har et plastikk brett som jeg er lite fornøyd med og skal snart kjøpe wood brett synes nån dette e bra brett? det brettet der er 36".. uansett om du er høy eller liten i størrelse så er 33" the way to go! kjøp et hvilket som helst premier brett men ikke det der! stort som fan.. men jeg kan sterkt anbefale tre brett! Lenke til kommentar
minsten Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Går det fint å pushe en lang sletteh til skolen med et premium wood? Går dette også ann med et burton approach? Og hvor kan jeg få bestilt burton approach? Helst i USA da...Går fint viste det er i norden et sted også. Mvh Minsten Lenke til kommentar
minsten Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jippi jeg har funnet et burton aproach på aukjon! Det går ut om 6 dager! Er helt sikker på at jeg skal kjøpe det! Er villig til å betale 200usd eks frakt. Men har burton sluttet å produsere approch snowdeck/snowskate? Mvh minsten Lenke til kommentar
Eirik_Kristiansen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 One More Try var jævlig nice jeg og en venn av meg skall kjøpe oss snowskate og begynne med det. Jeg har ganske god erfaring med skateboard, snowboard og wakeboard. Her er noen ting jeg lurer på: - Er det nesten like lett å ta triks på snowskate som på skateboard? -Hvordan brett anbefaler dere erfarne snowskatere? -Funker det fett å stå på normalt snowskateboard uten ski i halfpiper og store hopp? -Hvis dere anbefaler snowskate med ski under, hvor får man tak i de ??? -Funker det fett å kjøre med snowskate uten ski i slalombakker ? Ja, dette var alt jeg lurte på. Gjerne kom med noen tricktips for snowskate hvis dere har lyst Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 siden vinteren er på vei. Tror dere det kan jeg hjelpe meg å lære å skate? Liksom blir litt tryggere med snø føler jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå