David123 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Nå har snøen komt hit 7775011[/snapback] Her og! Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nå har snøen komt hit 7775011[/snapback] Her og! 7776567[/snapback] ehh , jeg og har fått snø men alt formye snø så jeg må måkke så mye snø at jeg ikke får tia til og snowskate :!: Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 haha burn! har fått altfor mye vi også så skal ikke si noe:P Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Gøy å se at det er andre som driver på. Har kjørt burton junkyard snowdeck for meg selv et par år. hadde tenkt å kjøpe burton bridge snowdeck, men det ble aldri noe av. Man merker fort at man driver på med noe rart hvis man tester hvor fort man klarer å kjøre i alpinbakker. Selvmordsfart på store hopp er også noe av det jeg har begitt meg ut på. Snowdeck er sinnsykt mye vanskeligere enn skateboard, men jeg tror den approach greia er tingen. GNU har jo også noen modeller. Longboard snowdeck anyone? Endret 28. januar 2007 av Spetsnaz Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei Spetsnaz!, bra å høre fra flere snowskaters Om du har planer om approach så burde du forte deg.. Selv om jeg ikke tror den er å få tak i lenger. Glad jeg bestillte fra USA så jeg har 2stk nå Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) kult og ha en snowdecker på forumet og alltid lurt på hvordan det er og kjøre snowdeck ser litt gøy ut egentlig .. imed at jeg synes snowboard er litt ekkelt og corny i med at du sitter fast i brettet kunne jeg kansje tenkt meg og prøve snowdeck men det er jo ganske dyrt så må jo nesten ha litt peiling først sååå . velkommen til Den STOOOOOORE snowskatetråden , spetsnaz! Endret 5. februar 2007 av Benjaminf Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Snøen begynner å komme bort :/ Eller den begynner å bli blaut og glissete Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det er noe dritt ass du får ta deg en tur til trysil her er det mer enn nok. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Will to weird teaser ute nå hva will to weird er? det er den nye norske snowskate filmen fra switchfilms:) sjekk teaseren her http://www.switchfilms.net denne filmen vil bli grais til nedlastning! Endret 28. februar 2007 av effortfilm Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 tenkte jeg skulle få denne topicen tilbake på top http://www.effortfilm.com/willtoweird.mov der er filmen ^^ jeg og vegard har noen klipp i den Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 har noen spørsmål om snowskate: er det noe vanskelig? er det dyrt? anbefaler dere/du noen brett og/eller sko til snowskate? hvor syns du det er morsomst og "skate"? hvordan i helsike kommer dere opp trekkene? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 det kan være litt vanskelig i starten men det kommer seg Prisen kan variere litt.. kjøper du ett skikkelig bra snowskate må du nok ut med 1000 spenn men man får helt greie snowskates for mye billigere en det.. når det kommer til sko så lager Vans ekte snowskate sko, disse er drit deilige og kjøre med eller så funker fjellsko og skate sko helt greit også. jeg synes snowskate er morsommere og vi tar stolheisen og lignende Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Skal jeg ta stoleheis må jeg reise en god stund.. er vel sirdalen det går mest i her.. / sørlandet.. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nå, hva er planene deres foran vinteren? Kjøre masse snowskate? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 skal ikke gjøre noe annet Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hehe, samme her Hver dag fo sho! Blir fett å mekke ny film og! Forresten, om noen vil se snowskatefilmen min fra i fjor så er den : ) Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som vet hvor man får tak i coiled leash som er lang nok til at snowdecket ikke slår deg ned for hver gang en faller? Takker for tips.... Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) hei, jeg har tenkt å begynne med snowskate, ser så jævlig fett ut! :!: men hvor kan jeg kjøpe det, har søkt litt rundt og finner bare tre og plastikk plater(50-50.no), hadde tenkt å kjøpe meg et snowdeck til begynne med kanskje. Men jeg lurte også på hva jeg burde begynne med, skal nok satse mest på tricks og mindre på cruising. Så hvis noen kunne sendt noen linker hadde det vært superb PS: hvis det er snowdeck skal det være EN stor ski under, ikke fire små^^ PSPS: eller, tror jeg skal starte med Burton Approach^^ så, noen links til hvor jeg kanskje kan kjøpe det? Endret 31. oktober 2007 av Andum Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hei, jeg har tenkt å begynne med snowskate, ser så jævlig fett ut! :!: men hvor kan jeg kjøpe det, har søkt litt rundt og finner bare tre og plastikk plater(50-50.no), hadde tenkt å kjøpe meg et snowdeck til begynne med kanskje. Men jeg lurte også på hva jeg burde begynne med, skal nok satse mest på tricks og mindre på cruising. Så hvis noen kunne sendt noen linker hadde det vært superb PS: hvis det er snowdeck skal det være EN stor ski under, ikke fire små^^ PSPS: eller, tror jeg skal starte med Burton Approach^^ så, noen links til hvor jeg kanskje kan kjøpe det? Hei! Høres fett ut! Som du sikkert har sett før i denne tråden så har jo jeg Burton Approach, og anbefaler det lett! Men det er veldig vanskelig å få tak i, fordi Burton har sluttet å produsere snowskate. Så jeg kjøpte meg et fra USA i fjor så jeg hadde et reserve! (I tillegg var det litt slitt det jeg hadde). Så du må nok bestille fra USA, men det funker jo bra! Jeg prøvde å lete rundt på nettet, og fant noen butikker.. Ellers så kan du jo se på google for du finner nok andre butikker og! Ta og se HER og som sagt på google! Ta og skriv her hvordan det går med salget a, og forhåentligvis kjøringen etter det Vegard. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 tror jeg kommer til og teste snowboard i år, skate jo og, er det digg får jeg se om jeg prøver meg på snowskate.. er det vanskelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå