Gå til innhold

Den Store Snowskate Tråden

Voldsund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde en liten presesh på nyttårs aften :D der jeg hadde en slak bakke .. første satt jeg en palle . bakom den hadde jeg ei bordplate :p og en trerail på slutten der ;) jeg satte noen triks da : shoveit fra palla til bordplata og backside lip på railen :) det var veldig gøy samtidlig som det smalt raketter over hue på meg :whistle:

Lenke til kommentar
hadde en liten presesh på nyttårs aften :D der jeg hadde en slak bakke .. første satt jeg en palle . bakom den hadde jeg ei bordplate :p og en trerail på slutten der  ;)  jeg satte noen triks da : shoveit fra palla til bordplata og backside lip på railen :) det var veldig gøy samtidlig som det smalt raketter over hue på meg  :whistle:

7620040[/snapback]

hehe, fett :) Når kjørte du a? Kjørte du kl 12 på kvelden?, litt ivrig isåfall:p

Lenke til kommentar
hadde en liten presesh på nyttårs aften :D der jeg hadde en slak bakke .. første satt jeg en palle . bakom den hadde jeg ei bordplate :p og en trerail på slutten der  ;)  jeg satte noen triks da : shoveit fra palla til bordplata og backside lip på railen :) det var veldig gøy samtidlig som det smalt raketter over hue på meg  :whistle:

7620040[/snapback]

hehe, fett :) Når kjørte du a? Kjørte du kl 12 på kvelden?, litt ivrig isåfall:p

7620243[/snapback]

nei kjørte til klokka halv 12 :D og da var det jo smekk fullt med rakketter :p så dro vi og fyrte opp litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...