Benjaminf Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Venter og Venter....Men når skolen skal på skitur til Stranda Skisenter skal jeg vertfall ha med snowskaten...viss det blir snø i den til 7606280[/snapback] det blir sikkert kult Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Godt nyttår til alle på forumet , håper dere setter nye triks og oppnår nye leveler innen snowskate iløpet av det nye året MVH BenjaminF Endret 1. januar 2007 av Benjaminf Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 GODT NYTT år alle snowskate folks Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nyttår ja Allerede over 200 svar her jo ! Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hadde en liten presesh på nyttårs aften der jeg hadde en slak bakke .. første satt jeg en palle . bakom den hadde jeg ei bordplate og en trerail på slutten der jeg satte noen triks da : shoveit fra palla til bordplata og backside lip på railen det var veldig gøy samtidlig som det smalt raketter over hue på meg Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hadde en liten presesh på nyttårs aften der jeg hadde en slak bakke .. første satt jeg en palle . bakom den hadde jeg ei bordplate og en trerail på slutten der jeg satte noen triks da : shoveit fra palla til bordplata og backside lip på railen det var veldig gøy samtidlig som det smalt raketter over hue på meg 7620040[/snapback] hehe, fett Når kjørte du a? Kjørte du kl 12 på kvelden?, litt ivrig isåfall:p Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 hadde en liten presesh på nyttårs aften der jeg hadde en slak bakke .. første satt jeg en palle . bakom den hadde jeg ei bordplate og en trerail på slutten der jeg satte noen triks da : shoveit fra palla til bordplata og backside lip på railen det var veldig gøy samtidlig som det smalt raketter over hue på meg 7620040[/snapback] hehe, fett Når kjørte du a? Kjørte du kl 12 på kvelden?, litt ivrig isåfall:p 7620243[/snapback] nei kjørte til klokka halv 12 og da var det jo smekk fullt med rakketter så dro vi og fyrte opp litt Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) smuuuuud fikk en del snø på nyttårsaften så skal ta å kjøre en del i mårra:D Endret 14. januar 2007 av effortfilm Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Gleder meg til det kommer snø, det er ikke så mye :/ Så det blir ikke så mye Snowskating du gitt... Men vi får vel dra til Åre, Benjamin ^^ Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 hehe , joa men nå komm det jo dritt my snø så nå er det snowskate for alle penga Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) hehe smud;) har nettop fått tilbake cammet mitt så jeg skal prøve å få filmet litt snart Jeg lagde en liten edit av 05/06.. klikk her for å snurre film håper dere liker den Endret 14. januar 2007 av effortfilm Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Fett Du var jo drit rå på snowskaten du! bra film og bra hjemmeside også Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 syyykt want more! keep it up ceb! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 hehe takk men bikkjene har klart å tygge laderen min til søppel så får ikke ladet opp cammet på en stund.. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 hehe takk men bikkjene har klart å tygge laderen min til søppel så får ikke ladet opp cammet på en stund.. 7717057[/snapback] hha Er det noe de bikkjene dine ikke spiser opp Men bestill lader a, vil se mer footage Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 hehe :!: agreed with Vegard bestill ny lader Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 hha Er det noe de bikkjene dine ikke spiser opp 7720013[/snapback] de spiser som regel bare dette ladere, penner, fjærnkontroller og sist men ikke minst xbox headsett! Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Nå har snøen komt hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå