bjs Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 da er de første Prejudging bildene ute på nett! (link nede på siden) http://www.flexonline.com/news/157# Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Kult. Cutler har vokst mye!! Meget imponert. Synes han stiller sterkt i år, men det kommer nok ikke til å bli noen ny MR.O før Coleman går av. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Cutler is the new Mister Olympia 2006. Helt rått, han slo Big Ronnie i sitt forsøk på å ta sin 9 strake. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Utrolig, han har definitivt ikke ligget på latsiden det siste året. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg synes det er helt utrolig å legge på seg så mye muskelmasse i løpet av et år når du er så stor fra før av. Helt målløs, trodde toppen hadde begynte å nås, men der tok jeg feil. Helt RÅTT! Lenke til kommentar
bjs Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Svært bra gjort. Enig med LarsP, han har vokst enormt siste år. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 lurer på hvordan de store muskebuntene er med småting. Pc, strikking, smått som krever lite muskler og mer tenking\teknikk. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) det ble Cutler ja kjempe bra. utrolig bra bilder. Endret 1. oktober 2006 av Teac Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Endelig vant Jay! Alltid likt fysiken til Cutler mye mer enn Coleman. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har aldri likt verken Coleman eller Cutler, de er så store, klumpete og har relativt dårlig symetri i forhold til mange av de litt mindre byggerne. Virker som om masse er det dommerne ser mest på og at resten av helheten kommer litt i bakgrunnen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Selvsagt er masse uhyre viktig. Det blir som i skihopping; Det hjelper ikke å hoppe pent når lander på kulen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Likte bedre mannen i midten, er ikke sikker på hva han heter. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 utrolig at han slo Ronie coleman Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Genialt. Jay har alltid vært blant mine favoritter. Utrolig fremgang siden 2005. Endret 2. oktober 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Haff, håpet på at Coleman skulle bli bli historisk og vinne for 9-ende gang Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Synes det var på tide at noen stoppet Ronnie! synes selv Cutler og blandt annet lee Priest har tøffere og finere fasong/musklatur en Coleman kunne godt tenkt meg armene til Priest.. (såklart sånn at det passer med kroppen) Lenke til kommentar
BlackGoblin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 BOLERE! Men de jobber sikkert utrolig hardt. Syns det er stygt med en sånn kropp, ikke mye fett, men de er feite for d ... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 BOLERE! Men de jobber sikkert utrolig hardt. Syns det er stygt med en sånn kropp, ikke mye fett, men de er feite for d ... 6989098[/snapback] Poenget ditt er? Jeg går ikke inn i en tråd hvor man diskuterer langrennsløpere og sier disse har stygge kropper. Hvis du ikke kan komme med noe saklig og konstruktivt, kan du holde deg unna tråden!! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er ekstremt imponert over at de orker. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg er ekstremt imponert over at de orker. 6989965[/snapback] Ja jeg og. Men dem har noe å se frem til, noen å vise seg frem til og får noe igjen for det. Så trener bodybuildere som regel ilag og motiverer hverandre. Det er slitsomt å trene alene hele tiden. Ingen som backer meg opp heh, jeg kunne tenkt meg å trene sammen med ei jente Endret 3. oktober 2006 av Databamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå