Borf Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Lurer på når på fredagen vi som har fre-søn billett kan komme? Er det noe spesielt klokkeslett vi må komme etter, for har ikke så lyst til å komme der og måtte vente i flere timer på å slippe inn. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Lurer jeg og på. Kan vi komme 00.01 eller må vi vente til utpå kvelden ? Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 ta dette med en klype salt, men jeg TROR jeg har hørt at det dere kunne komme fra kl 14:00 og utover, men som sagt, så er ikke dette noe jeg er sikker på, men bare tror. Det er nok mest sannsynlig utpå dagen engang, og neppe kl 00:01 Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 FOR å være helt ærlig tror jeg ikke noen vil komme da Lenke til kommentar
Borf Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Om jeg har forstår dette rett så må de som har ons-fre billett ut for vi skal overta de rekkene som de har brukt. Eller er det egne rekker satt av for oss som har fre-søn billett? Om vi bruker samme rekke så må de andre ut, og de rekken ryddes, som kan ta tid. Som fører vel til at vi ikke kan komme inn før utpå dagen en gang. Om det er egne rekker så bør vi vel kunne komme litt tidlegt på dagen. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ifølge en annen tråd her i forumet har en fått svar at ons-fredag må ut til 24.00 fredagskveld, isåfall så blir det litt rot jeg ikke forstår helt her. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Viss de må ut innen 24:00 på fredagen så betyr det vel at det er egne bord for oss som har fre-søn billett. Og vi sikkert kan komme forholdsvis tidligt. Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Har lurt på dette jeg og. Er vel på tide at det informeres om dette nå som det bare er noen få dager til.. Hadde vært greit hvis man fikk vite det 100% sikkert når man skulle komme før fredag hvertfall. Må vel være noen i crewet som vet dette helt sikkert. Endret 1. oktober 2006 av Jorsalfar Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg vil gjerne vite dette.. kan jeg komme tidlig, eller natt til fredag, tar jeg meg fri fra jobb på fredag. og det må gjøres helst i morgen. Noen som kan svare på når vi slipper inn? Lenke til kommentar
kai_knall Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 jeg har lurt på det samme selv og skrev en mail til Mona Hansen. Her er svaret jeg fikk: Det er bare å komme tidlig på fredagen.. Dere kommer selvsagt inn i hallen, det er secutity hele døgnet der og jeg kan gi beskjed til ansvarlig jeg. Så det er bare å kjøre om natten, så skal jeg passe på at dere kommer inn. Mona -----Opprinnelig melding----- Fra: Kai Ove Johannessen [ Sendt: 1. oktober 2006 18:08 Til: Emne: HW-lan Fre-søn Heisann, jeg har prøvd et par ganger på forum og på irc kanalen å få svar på dette her, men får ikke noe fornuftig svar. Jeg og en kamerat skal kjøre fra Haugesund og lurer på når vi kan komme? gjelder biletten fra kl 00:01 på fredag eller er det fra fredags ettermiddag? Hadde vært veldig greit å vite i og med at det er mye bedre å kjøre over fjellet om natten enn på fredags morgen... Hvis vi hadde komt natt til fredag kunne vi fått overnattings-plass hvis vi ikke får plasser før fredags ettermiddag ? Mvh Kai Ove Johannessen Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Betyr det at jeg kan komme 00:01 ? Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 betyr sikkert at du kommer inn uansett! hvis du står uenfor 00.01 med allt utstyr og bare tripper så trur jeg ikke at de sender deg bort med beskjed om at du må komme senere.. Jeg går jo ut ifra at de som arrangerer dette er særdeles hyggelige folk! Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 det får vi da håpe! ikke bare sån her: 2stykker slåss "sjefene" kommer in og sier dra dere til HE**** ut av min hangar og domper dem ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg