hasuwest Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hei. Sitter her og prøver å finne navnet på et gammelt motorsykkel spill som jeg spilte på PC for mange år siden, men kan ikke komme på navnet. Husker jeg rett går det ut på at man kjørte forskjellige racing sykler som man kunne oppgradere eller kjøpe nye(?), man fikk penger for å vinne løp og man kunne ha visse våpen til å slå motstanderen av sykkelen med. Vær så snill å post navnet på dette spillet om du husker det her . Takk. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Spillet heter Road Rash, og kom i flere forskjellige versjoner. Edit: Det ser ut til at Road Rash kan få et comeback på Xbox Live Arcade. Kilde Endret 30. september 2006 av Penneknekt Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Tusen hjertelig takk. Nå må jeg bare prøve å finne det. Regner med at det ligger lovlig ute gratis til nedlastning iom at det er så gammelt? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Fy flate, dette spillet trenger en next-gen oppfølger ... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Det hadde jeg på PS1 :!: Det var sykt gøy! Edit: Her kan du laste ned gratisk men du må registrere... Endret 30. september 2006 av Kontorstol Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Mener å huske jeg spilte et slikt spill på min brors Sega. Finnes dette spillet til Sega eller er det et annet jeg har spilt? Mvh Erling Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det kom første gang til Mega Drive, så det er nok det du har prøvd ja. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Takk for linken kontorstol, der fant jeg mange andre gode gamle slagere også. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Takk for linken kontorstol, der fant jeg mange andre gode gamle slagere også. 6972722[/snapback] Bra det,m en jeg skulle laste ned noen spill men det var litt inviklet det registrerings tingen deres Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ingenting er som å slå ned motstanderen for så å kjøre ifra personen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 ah gode minner fra SP1 dette, husker det var digg å få seg ny sykkel og kjøre fra alle de andre, dette hadde gjort seg på Wii med ny grafikk Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Please please please please la dette komme på Xbox Arcade. Dette spillet rocker Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ååå! Mange gode minner strømmer på! =) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Husker godt at jeg spilte 1'ern MASSE på PC, og 2'ern nesten enda mer på PS1. Det var tider, det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Mange gode timer med det spillet ja Kom aldri nå langt dough.. vanskeli spill.. Edit: finnes en slags oppfølger.. Husker ikke navnet i farten men det er elendig.. Grafikken er helt grei, men realisme har de ikke skjønt seg på.. Og det fåregår i fremtiden, med sykler med jetmotorer osv.. Endret 1. oktober 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Road Rash 3d heter d Endret 1. oktober 2006 av zigg_ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) EDIT. Glemt det. Endret 1. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er det dette man kunne slå ned motstanderne med kjetting og sånt? Det var digg husker jeg! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 ja, det er dette spillet man kan slå ned motstanderne med kjetting og sånt Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hihi husker alle syke bildene på menyen :!: Bilde av en fyr som har borret hull i døra til dame dassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå