dreas@ikt Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 jeg skal kjøpe meg vifte til t-bird'n min, den gamle jeg har bråker.. (globalwin eller no)fikk den med prosessoren og hovedkortet.. har ellers abit kg7 som jeg er meget fornøyd med bråking er ikke det viktigse når det gjelder den nye vifta men bra kjøling og ikke så alt for mye penger. Dreas Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Hva med en taisol CGK til i overkant av 200,- på http://www.netconnection.no Lenke til kommentar
ikkenoeihodet Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Taisol CGK 762.. Bra kjøling, ikke så værst støynivå og billig.. 259,- på microplex 230,- på netconnection.no Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 ta og kjøp deg en taisol med kobber...så tar du å fjerner 60mm og setter en 80mm fast med sånn strips greier....funker fett!....bråker mye mindre + at du får bedre kjøling (jeg fikk d i hverfall med en random 80mm som sto i min gamle PSU) Lenke til kommentar
thoering Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 annen vifte er å anbefale ja... forøvrig en god kjøler. skikkelig goop og plansliping istedet for thermal pad møkka som sitter på er å anbefale. mange synes plansliping høres kjett ut, men gjør det med en gang så er det gjort. god jul :smile: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 er det noen her som har vært borti at Zallman`s vifte kjerne er sprekt?? det er den på min Zallman CNPS5001CU montert etter beste mulig evne og med microskopiske tegninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå