Buzz76 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har testet litt med AMD 4400+ som jeg fikk tak i... og maskina er blitt mere ustabil etter at denne ko i hus. Spiller stort sett CS:S... og temp ligger på 52 grader under spilling. Skjer fra tid til annen... blå skjem. Ikke ofte, men det skjer. Skjedde aldri før... med min 3700+ Har innstallert Multiprosessor HAL... restartet... deretter MS hotfix... .deretter AMD driver.... deretter AMD DualCore optimiser. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 les litt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=491003&hl= Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har ikke hatt noe problem med 4400 og CSS. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har innstallert Multiprosessor HAL.. Jeg håper du mener ACPI.. Blåskjerm har ikke nødvendigvis å gjøre med CPU. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Har innstallert Multiprosessor HAL.. Jeg håper du mener ACPI.. Blåskjerm har ikke nødvendigvis å gjøre med CPU. 6978731[/snapback] Yepp! ACPI Multiprocessor PC. Nei jeg vet da f jeg... det begynte etter oppgraderingen ser du... ikke ofte.. men av og til. 3-4 ganger iløpet av ei uke at CS:S endte med blåskjerm... sist endte gikk det slik mens jeg dillet med Nero. Etter dette har den oppført seg fint. Aldri hatt blåskjerm med 3700+'en min. CS:S går så det suser... 3Dmark 2006 heller ingen problem. Noe må jeg jo ha gjort rett... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du har ikke feilmontert kjøler? Påført kjølepasta på feil måte? Montert samme kjøler uten å skifte kjølepasta? Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Du har ikke feilmontert kjøler? Påført kjølepasta på feil måte? Montert samme kjøler uten å skifte kjølepasta? 6987070[/snapback] Heh... nei. Fjernet gammel pasta på kjøleribbe. Benyttet barberblad for å få et jevnt strøk med AS5 på cpu... Temp har ikke kommet over 52grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå