Tmz Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Likte begge filmene, var så fortjent Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det skremmer meg litt å se hvordan folk fryder seg over at andre mennesker tar loven i egen hånd og starter slagsmål, selv om kanskje drittsekkene som begynte det fortjente det. Happyslapping er uansett et skikkelig usælt fenomen, og jeg stemmer for minst 5 års straff med null frihet og goder for alle happyslappere. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå er ikke samfunnet perfekt, og politiet er ikke overalt. Så av og til må man ta loven i egne hender. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 HaHAHAH! :!: Så genialt!! EID!! Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 HahahahahahaHA! genialt Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det skremmer meg litt å se hvordan folk fryder seg over at andre mennesker tar loven i egen hånd og starter slagsmål, selv om kanskje drittsekkene som begynte det fortjente det. Happyslapping er uansett et skikkelig usælt fenomen, og jeg stemmer for minst 5 års straff med null frihet og goder for alle happyslappere. 6987916[/snapback] Du kan få lov å ringe til de jeg kjenner som har måtte brekt opp nesen, sydd sting og vært vekke fra arbeid grunnet blind vold å si det. De er sikkert helt enig med deg. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sikker nevnt tidligere men dette her er ikke akkurat "happy slapping".. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 ALDRI SLÅ EN DAME 6975524[/snapback] Lol hva faen? De er jo det svake kjønn... 6984523[/snapback] Men jenter skal få lov å slå (med knyttneven) uten at det er lov å ta igjen? Jeg slår aldri personer ,men jeg har tatt en jente så hardt i armene og slengt hun inn i veggen etter at hun slo til meg med knyttneven. Man må høste hva man sår.. det er det tydeligvis flere som burde huske.. Bruker man knyttneven så kan man fort skade noen , slenger man dem i en vegg eller i bakken så er det bedre og at man har vist at man ikke tolererer slik oppførsel. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Du kan få lov å ringe til de jeg kjenner som har måtte brekt opp nesen, sydd sting og vært vekke fra arbeid grunnet blind vold å si det. De er sikkert helt enig med deg. 6988350[/snapback] Om du går med brekt nese, sting over panna og en fersk sykmelding i hånda til politiet så tror jeg ikke de bare står og ler av deg. Men dog, jeg hadde nok reagert på den samme måten selv. Agressivt selvforsvar er jo "naturlig" for oss mennesker å ty til. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Blir man slått så slå igjen..Eller skall de ned Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 gud, den andre filmen var herlig, slike kødder fortjener og få smake en x bokser Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Du kan få lov å ringe til de jeg kjenner som har måtte brekt opp nesen, sydd sting og vært vekke fra arbeid grunnet blind vold å si det. De er sikkert helt enig med deg. 6988350[/snapback] Om du går med brekt nese, sting over panna og en fersk sykmelding i hånda til politiet så tror jeg ikke de bare står og ler av deg. Men dog, jeg hadde nok reagert på den samme måten selv. Agressivt selvforsvar er jo "naturlig" for oss mennesker å ty til. 6988592[/snapback] Nei, det gjør de ikke. Men jeg skal banne på at de ikke finner de rette folkene i etterkant. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Sikker nevnt tidligere men dette her er ikke akkurat "happy slapping".. 6988385[/snapback] Ifølge min egen definisjon er happyslapping ett uprovosert angrep på uskyldige mennesker mens man filmer det hele, og da føler jeg at første videoen faller godt inn under happyslapping. Men hver sin definisjon Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei, det gjør de ikke. Men jeg skal banne på at de ikke finner de rette folkene i etterkant. 6989238[/snapback] Uansett, hva hjelper det? Jeg finner ikke fornuften i å banke dritten ut av folk som utøver vold på meg eller noen jeg er glad i, men jeg frykter at om begeret renner over så kommer jeg til å lage avis-overskrifter som når langt utenfor vårt eget kontinent. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 sånn jeg ser det så snur mannen seg. og tilfeldigvis slår til et kvinnfolk. mens han fyren som antagelig går på noe uheldige stoffer klikker mentalt. (du ser det på klæra hans. en mann ved sine fulle 5 ville ikke brukt noe sånt) det var ingen form for trussel, men han fyren klikka totalt. enkelte trenger å bli putta inn... 6972242[/snapback] Du er tydeligvis på en helt annen planet enn meg. Hvis ikke de to nissene fortjente juling så vet ikke jeg. Herlig video. Fikk meg i godt humør igjen. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 sånn jeg ser det så snur mannen seg. og tilfeldigvis slår til et kvinnfolk. mens han fyren som antagelig går på noe uheldige stoffer klikker mentalt. (du ser det på klæra hans. en mann ved sine fulle 5 ville ikke brukt noe sånt) det var ingen form for trussel, men han fyren klikka totalt. enkelte trenger å bli putta inn... 6972242[/snapback] Du er tydeligvis på en helt annen planet enn meg. Hvis ikke de to nissene fortjente juling så vet ikke jeg. Herlig video. Fikk meg i godt humør igjen. 6990879[/snapback] er enig med Carnifex der, han mannen traff ikke tilfeldig kvinnen. Først snudde han hodet sitt og øyeblikket etter slapper han. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har både gitt og fått et par på tryne når jeg har prøvd å forsvare damen min. Jeg er liksom ikke verdens største fyr, men ingen skal røre damen min av den grunn! Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det skremmer meg litt å se hvordan folk fryder seg over at andre mennesker tar loven i egen hånd og starter slagsmål, selv om kanskje drittsekkene som begynte det fortjente det. Happyslapping er uansett et skikkelig usælt fenomen, og jeg stemmer for minst 5 års straff med null frihet og goder for alle happyslappere. Politiet driter i vanlige overfall, for å si det rett ut... Di bryr seg ikke før du er innlagt på sykehus, kjenner flere personer som har blitt overfalt (i Haugesund). Di ringte politiet, svaret di fikk var at politiet ikke hadde tid Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei, det gjør de ikke. Men jeg skal banne på at de ikke finner de rette folkene i etterkant. 6989238[/snapback] Uansett, hva hjelper det? Jeg finner ikke fornuften i å banke dritten ut av folk som utøver vold på meg eller noen jeg er glad i, men jeg frykter at om begeret renner over så kommer jeg til å lage avis-overskrifter som når langt utenfor vårt eget kontinent. 6990826[/snapback] Er enig i det meste av det du sier, og det kan fort bli skummelt om vi alle tar dette i egne hender. Men som du også er inne på blir det noe annet om man er personlig involvert. Ut i fra det man ser på klippene ville jeg ha slått tilbake, uten tvil, nærmest som en refleks, og ville sikkert ha angret på det også. Når det er sagt tror jeg også den holdningen som i stor grad gjenspeiles her, ikke minst av meg selv, bunner i myndighetenes tilsynelatende toleranse for den/de som slår først og/eller manglende innsats for å unngå slike episoder. Om et slikt forhold skulle bli anmeldt ville det mest sannsynlig ha blitt henlagt som et "hendelig uhell", og det er da raseriet tar over og folk får et behov for å gjøre opp på sin egen måte bunnet i sin egen rettferdighetssans. Om forholdet mot formodning IKKE skulle bli henlagt og vedkommende også mot formodning skulle bli dømt, har vår nye regjering nettopp bestemt seg for å bevilge en god del ekstra millioner til kultur og undervisningsformål i norske fengsler. Så langt har vi imidlertid hørt lite om ekstrabevilgninger til voldsofre? Dette strider stikk i mot vanlige folks rettferdighetssans, og derfor reagerer folk som de gjør når noe helt klart er bak mål. Dette er et problem våre myndigheter bør ta tak i, uten en ny endeløs debatt som forklarer hvorfor alle andre politikere enn de nåværende har skylden for at ingen ting er gjort tidligere... Men du og alle andre som holder seg i skinnet skal ha ros for å klare det! Det synes jeg er godt gjort! Ellers er det nok slik også i praksis som det blir sagt at "Man skal ikke forstå så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv..." Ha en god kveld alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå