McBitch Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Han som slår damen ser på de før han slår, ser det ut som. Tror ikke det var helt uheldig. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Om man ser den lange versjonen av klippet er det liten tvil om at slaget ikke var noe "uhell" for min del, men han som går berserk er ikke mye bedre. Uansett vel fortjent Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Arrangert er vel ett ord som kommer inn i tankene nå jeg ser denne. Enten det eller så er han som klikker en real svekling. http://www.youtube.com/watch?v=Xzm1uX6poE4 Denne derimot :o 6972263[/snapback] HAHAHA owned... utrolig tøft da 6972573[/snapback] Ahhh...herlig! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Happy slapping gone wrong Litt dårlig opptak, men man får med seg hva som skjer. Synes det er flott med slike videoer, gir meg en god følelse å vite at folk faktisk gir sånne drittunger tilbake og vel så det. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Happy slapping gone wrong Litt dårlig opptak, men man får med seg hva som skjer. Synes det er flott med slike videoer, gir meg en god følelse å vite at folk faktisk gir sånne drittunger tilbake og vel så det. 6974221[/snapback] Som fortjent! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Flere slike filmer takk Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hehe, sett den der før. Kjapp han fyren der. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Som sagt god kampsportutøver skal jo forsvare dama si, som fortjent fikk de bank:) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 ALDRI SLÅ EN DAME 6975524[/snapback] Lol hva faen? De er jo det svake kjønn... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Happy slapping gone wrong Litt dårlig opptak, men man får med seg hva som skjer. Synes det er flott med slike videoer, gir meg en god følelse å vite at folk faktisk gir sånne drittunger tilbake og vel så det. 6974221[/snapback] Varmer i kroppen Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hatchaaaa! Dette så jo dumt ut. En stakkars mann som har fått seg dame for første gang i sitt liv, så må noen klå på henne. Så overreagerer mannen, og pang. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 syntes nå den filmen så noe staget ut , liksom hvorfår står den en kar i skogen og filmer , håper han på noe gay action eller ? peser gjøre han å . og hva skjedde etter på når alle gikk nedover veien , og dama begynte og rope enda merE ? plagsom klipp som slutter litt for tilig og en fotograf som kunne engasjert seg mere og fulget etter så vi kunne sett hva som skjedde Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Liker denne godt: http://www.youtube.com/watch?v=Xzm1uX6poE4&NR Bokseren slo ekstremt hardt, så det ut som ... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Fotografen filmet nok nettopp fordi det sannsynligvis var happy slapping på gang. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 hæhæ så fantastisk griseeid Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg likte ALLE filmene. Utrolig bra håndtert av de Imponerte han i den gule/svarte joggedressen, de fyrene såg dobbelt så store som han jo... GG Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Litt unædvendig å klikke sånn i vinkel da med en gang. Litt OT: Det med eksbokseren ser ut til å være fra et TV-program. Er det noen som vet hvilket program? Endret 2. oktober 2006 av Jonulf Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Den med eks-bokseren var vell fortjent. Den andre derimot.... Men plz, Sho' mi moore Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Litt unædvendig å klikke sånn i vinkel da med en gang. Litt OT: Det med eksbokseren ser ut til å være fra et TV-program. Er det noen som vet hvilket program? 6987024[/snapback] Slår noen damen din på den måten fortjener de å bli ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå