kverna Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Ahh er så jævlig fortjent. Man smeller ikke til en tilfeldig forbipasserende i ansiktet, kan gå veldig galt! Håper alle som synes dette ser gøyalt ut lærer EDIT: Lengere video med annen kommentar Endret 30. september 2006 av kverna Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Aldri slå dama mi! Da banker jeg driten ut av deg!! :!: Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 ahahahha Ville gjort det samme ass ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ahh, den der ja! Herlig eid. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 ahahahha Ville gjort det samme ass ^^ 6972210[/snapback] Ooooooh tøffen. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 sånn jeg ser det så snur mannen seg. og tilfeldigvis slår til et kvinnfolk. mens han fyren som antagelig går på noe uheldige stoffer klikker mentalt. (du ser det på klæra hans. en mann ved sine fulle 5 ville ikke brukt noe sånt) det var ingen form for trussel, men han fyren klikka totalt. enkelte trenger å bli putta inn... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Arrangert er vel ett ord som kommer inn i tankene nå jeg ser denne. Enten det eller så er han som klikker en real svekling. http://www.youtube.com/watch?v=Xzm1uX6poE4 Denne derimot :o Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ser faktisk ut som om det er slik Tøffe-Tetra sier. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ja som Tøffe-Tetra sier. Ser også ut som om han prøver å vise han andre veien til et eller annent. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Makan, den var jo alt annet enn morsom... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Arrangert er vel ett ord som kommer inn i tankene nå jeg ser denne. Enten det eller så er han som klikker en real svekling. http://www.youtube.com/watch?v=Xzm1uX6poE4 Denne derimot :o 6972263[/snapback] HAHAHA owned... utrolig tøft da Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Usaklig da. Hvis noen hadde slappa til dama mi ville jeg hvertfall spurt hva det var godt for,før jeg hadde grisebanket dem. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Bra film det der. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Enig... får da spørre først. Kommer annpå hvor avhengig jeg er av overraskelsesmomente. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Merkelig at han ikke fortsatte, hadde noen lagt hånd på dama mi ville de ikke stått på beina på 14 dager Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Du trenger vel sannsynligvis overraskelsesmomentet mot to stykker som er dobbelt så gamle som deg. Jeg hadde i hvert fall ikke åpnet kjeften før jeg gav noen som rørte dama dask. Og det så ut som om han gjorde det med vilje. Kompisen så jo på dem og snakket med han som slo henne før de kom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Så fortjent, så fortjent. Hadde noen rørt dama mi, hadde vedkommende måttet plukket opp tenna sine fra avføringa si. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Er det ikke mer morro og "rævkjøre" de fra et juridisk ståsted da? Uansett så hadde dama blitt sint hvis jeg hadde sittet en måned i fengsel og fått 5k i bot. Men seff... jeg hadde nok automatisk prøvd å kverke vedkommende. Thats my nature. To kill. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Mennesker er rovdyr. Jeg finner langt mer glede i å banke vett i en hensynsløs voldsmann enn å la det patetiske rettsvesenet i Norge belønne dem med en tipptopp leilighet i et par uker. (fengsel) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Men seff... jeg hadde nok automatisk prøvd å kverke vedkommende. Thats my nature. To kill. 6973111[/snapback] Hahahahhaha :!: Ville vært satans gøy å se deg prøve da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå