8ball Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Sitter her med en maskin som inneholder abit nf7 hovedkort xp2600+ prosessor nvidia 5900 skjermkort og 1gig med minne. Hvordan er muligheten for å lage en htpc ut av dette? Er det noe som er helt på tryne og/eller bør jeg kaste maskinen å kjøpe ny? Skal kjøpe maskinen for 1000,- så jeg kommer vel til å prøve meg med det. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Eneste du trenger utenom er et TV-kort hvis du skal ta opp tv... -C- Lenke til kommentar
8ball Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Ja, må neste kjøpe meg et tvkort og nytt kabinett. Men jeg skal nå klare og komme ganske billig ut av det. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Sitter her med en maskin som inneholderabit nf7 hovedkort xp2600+ prosessor nvidia 5900 skjermkort og 1gig med minne. Hvordan er muligheten for å lage en htpc ut av dette? Er det noe som er helt på tryne og/eller bør jeg kaste maskinen å kjøpe ny? Skal kjøpe maskinen for 1000,- så jeg kommer vel til å prøve meg med det. 6972117[/snapback] Skal vel være gode muligheter av det der.. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå