Itw Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Blir nok litt vanskelig for meg med en slik vifte da, siden skjemkortet stå helt i mot en perforert side vegg, så har ikke plass til så mye ekstra at de gjør noe. Men blir nok å bestille VF 900 sammens med en ny skjerm når jeg bare finner ut hvordan skjerm jeg skal ha... Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 denne traaden er intr. lesning hvis du er ute etter 20"+ widescreen: http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=17339 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Var inne på den tanken, er litt usikker ennå... Vurderte en 19"WD også siden de er litt billigere, men skal ta en titt:) Vet aldi hva man finner på Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 lykke til med nye kjoeler og skjerm da Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Takk takk Å tusen takk for all hjelp:) Blir greier dette:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå