Gå til innhold

La oss pine oss over: "Terminator 4"


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste som i det hele tatt kunne fått meg til å glede meg til denne filmen er å se guvernør Arnold på lerretet igjen.

6992325[/snapback]

 

http://i27.photobucket.com/albums/c175/Dorseyland/Weblog/Arnold.jpg

 

I rollen som hva? T-Geriatric mk2?

6999843[/snapback]

 

haha, i det bildet til høyre er han faktisk i bedre form enn en haug med bilder som ble tatt før Terminator 3 ble spilt inn. Og han klarte seg nok bra der.

 

Guvernør Arnold vil jeg ha tilbake på lerretet slik at han kan gå ut med fullstendig mangel på stil. Jeg drømmer mest om en aldrende terminator som drar til tid og havner i klammeri med en pensjonert Rambo i Rambo X. Helst med noen roller til Van Damme og Chuck Norris i tillegg. Kan kalle den

 

"Universal Rambo Ranger and the infernal Machine"

 

Selvfølgelig regissert av Michael Bay og hans slow motion 360 graders kamerafilming. Her snakker man årtusenets film

Lenke til kommentar

Uansett, jeg ser ikke på det at vi ikke har Arnie i T4 som noe stort minus. Arnie er gammel som helvete, han er nå en politiker og guvernør, og har absolutt INGEN mulighet til å trene seg opp. Det gikk så vidt til 3'ern, men ikke igjen.

 

Det er ikke akkurat poenget mitt. Poenget mitt er: Filmen skal visstnok foregå i fremtiden, i den uendelige krigen mellom mennesker og maskiner. Hadde dette vært virkelighet, så tviler jeg på at maskinene hadde giddet å lage hud på maskinene, når menneskene uansett gjenkjenner dem. Det er stål-skjelettene som vandrer rundt og plaffer, ikke Arnie.

 

Terminator-filmene har alltid vært kvalitetsfylt action. Til og med 3'ern hadde veldig god action (dog ikke en hysterisk bra historie). Om 4'ern i det minste holder 3'ern sin standard, så skal jeg faktis innrømme at jeg gleder meg litt til å få sett den. Igjen, Cameron ødelegger jo ikke noe for seg. Han har jo ikke noe med denne filmen å gjøre. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...