StaBBer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja altså det var ikkje noe ironi i mitt forigge innlegg mann 6999544[/snapback] Beklager, det emoticonet på slutten av setningen fikk meg til å tro at du var i ironisk, i den fortstand at filmene ikke var gode. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Eneste som i det hele tatt kunne fått meg til å glede meg til denne filmen er å se guvernør Arnold på lerretet igjen. 6992325[/snapback] http://i27.photobucket.com/albums/c175/Dorseyland/Weblog/Arnold.jpg I rollen som hva? T-Geriatric mk2? 6999843[/snapback] haha, i det bildet til høyre er han faktisk i bedre form enn en haug med bilder som ble tatt før Terminator 3 ble spilt inn. Og han klarte seg nok bra der. Guvernør Arnold vil jeg ha tilbake på lerretet slik at han kan gå ut med fullstendig mangel på stil. Jeg drømmer mest om en aldrende terminator som drar til tid og havner i klammeri med en pensjonert Rambo i Rambo X. Helst med noen roller til Van Damme og Chuck Norris i tillegg. Kan kalle den "Universal Rambo Ranger and the infernal Machine" Selvfølgelig regissert av Michael Bay og hans slow motion 360 graders kamerafilming. Her snakker man årtusenets film Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 tenk den montagen........ wow! og historien må jo være lagt til falklandøyene... og hvordan amerikanerene reddet britene fra argentnerene som er sponset av terrorister..... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ja vet ikke om dette kan bli så bra med ettertanke på 3ern men hei tenk etter da tenk det som en ny ting nesten som de nye filmene i SW Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 terminator filmene er ikke noe uten arnold. noen som vet om han skal spille i t4 da? uansett han tokk seg bra ut i t3 da så jeg trur at han hadde passa bra i t4 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 hvis han er med i T4 blir det som statist eller kort innslag av han.. de kan ikke lage en historie hvor han er en av hovedpersonene .. er umulig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 hvor for bruke arny, er jo bare å bruke en digi dobble, den kan sikkert spille bedre enn orginalen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 En Terminator fyr uten "The Oak" vil ikke fungere. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 "The Oak" .. har faen har en eik med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 "The Oak" .. har faen har en eik med dette å gjøre? 7028463[/snapback] det er Arnold schwarzenegger Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) "The Oak" .. har faen har en eik med dette å gjøre? 7028463[/snapback] det er Arnold schwarzenegger 7028499[/snapback] Jepp, siden han er (heller "var", menmen) stor og sterk som ei eik... også spiller han like bra som ei. Endret 9. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Veldig bra kallenavn egentlig "The Oak" .. har faen har en eik med dette å gjøre? :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Uansett, jeg ser ikke på det at vi ikke har Arnie i T4 som noe stort minus. Arnie er gammel som helvete, han er nå en politiker og guvernør, og har absolutt INGEN mulighet til å trene seg opp. Det gikk så vidt til 3'ern, men ikke igjen. Det er ikke akkurat poenget mitt. Poenget mitt er: Filmen skal visstnok foregå i fremtiden, i den uendelige krigen mellom mennesker og maskiner. Hadde dette vært virkelighet, så tviler jeg på at maskinene hadde giddet å lage hud på maskinene, når menneskene uansett gjenkjenner dem. Det er stål-skjelettene som vandrer rundt og plaffer, ikke Arnie. Terminator-filmene har alltid vært kvalitetsfylt action. Til og med 3'ern hadde veldig god action (dog ikke en hysterisk bra historie). Om 4'ern i det minste holder 3'ern sin standard, så skal jeg faktis innrømme at jeg gleder meg litt til å få sett den. Igjen, Cameron ødelegger jo ikke noe for seg. Han har jo ikke noe med denne filmen å gjøre. Endret 9. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 så tviler jeg på at maskinene hadde giddet å lage hud på maskinene, når menneskene uansett gjenkjenner dem. sa dem ikke på t1 at dem hadde hud osv for de menneskene ikke skulle gjenskjenne dem a? eller bare roter jeg her Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nei, det sa de. Men huden er for at menneskene i nåtiden ikke skal kjenne igjen maskinene. Menneskene i nåtiden er jo ikke vant med selvtenkende kyborger. I fremtiden, derimot, hvor T4 foregår, så vet jo menneskene hvordan T800 ser ut. Skjønner du? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nei, det sa de. Men huden er for at menneskene i nåtiden ikke skal kjenne igjen maskinene. Menneskene i nåtiden er jo ikke vant med selvtenkende kyborger. I fremtiden, derimot, hvor T4 foregår, så vet jo menneskene hvordan T800 ser ut. Skjønner du? 7033587[/snapback] gikk opp for meg nå Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nettopp, derfor er det på en måte ikke nødvendig med noen Arnie i denne filmen. Selvsagt, det ville vært flott med en Arnie i denne filmen også... men det er bare ikke mulig siden Arnold nå, som sagt, er gammel og grå - og guvernør. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) EDIT: Move along, there is nothing to see here. Move along. Endret 9. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 de har hud på robotene da T4 foregår men ikke på alle de brukes til å infiltrere, noe vi så i T1 da var det 2xT100 som angripte et skulested .. de ble avslørt av en hund de var 2 ANDRE enn arnie.. så de har MANGE design Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Den scenen du prater om var bare noe Sarah Connor drømte etter at Kyle hadde fortalt henne litt om fremtiden. Alle T800-ene ser ut som Arnold. Det sies jo flere ganger i både filmene og andre historier (blader og bøker, etc). Endret 9. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå