Kebab GUD Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 han kan ikke være med.. men hvis filmen blir utsatt enda mer så kan man ikke se bort i fra at han får en liten rolle Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Dette så jo virkelig lovende ut! Terminator er vel i grunn det jeg er størst fan av innen filmuniverset så denne serien skal jeg definitivt følge med på. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 jeg hadde gjort SÅÅÅÅÅ mye andeledels.. jeg hadde satt serien til rett etter bombene.. muligens med flashbacks til tiden john hadde med morra.. bla bla bla Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Men da ville vel serien kludret til Terminator 4 hvis serien også skal ta sted rett etter bombene? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 neida.. kan se ut som T4 tar plass en stund etter bombene.. men serien fucker jo uansett med T3 .. egentlig kan man si at filmene og serien skiller lag ved slutten av T2 og har 2 forsjellige histoirer og fortelle om samme sak Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Dette lar jo seg lett forsvare med all den tidsreisingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå