Gå til innhold

Klesbutikker på nett.

Anbefalte innlegg

Lurte på om det finnes noen andre nettbutikker med samme type klær som de selger på zoovillage.com. Er synd at de ikke leverer til Norge syns jeg. Mye bra klær der! Vet jo om stress.no da, men ikke så veldig mange andre.

Hadde vært genialt om noen viste om noen bra :)

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Følge opp denne tråden.. Interessant å få en slik oversikt...

Du kan bruke poste restante eller hva det heter og få det tilsendt til Sverige, ok om du bor nært Sverige ihvertfall..

6977150[/snapback]

Ja, folks.. er vel noen butikker? Hva er poste restante, hvordan fungerer det? :)

Lenke til kommentar
Følge opp denne tråden.. Interessant å få en slik oversikt...

Du kan bruke poste restante eller hva det heter og få det tilsendt til Sverige, ok om du bor nært Sverige ihvertfall..

6977150[/snapback]

Ja, folks.. er vel noen butikker? Hva er poste restante, hvordan fungerer det? :)

6978669[/snapback]

At du har adresse til et postkontor og henter varen der.. Du bør sjekke med det postkontoret du ønsker å bruke..

Lenke til kommentar

Jeg kan ta og nevne noen, hadde en tråd på et annet forum om dette men finner den ikke i farten..

www.steez.no - norsk side som selger hiphop relaterte klær og utstyr. Gode gamle stive norske priser men de har et fresht utvalg. Kort sendetid på varer også.

www.triple5soul.com - fine klær, sendes ifra usa. Stress selger dette merket men er dobbel pris her i landet. De har ofte salg med mye billig.

www.footlocker.com - sender også til norge såvidt jeg vet. Har et elendig stort utvalg av sko, selger også mye freshe klær.

www.hatland.com - uhyre stort utvalg av hodeplagg :)

Skal ta og edite denne posten om jeg kommer på noen flere!

- hsds

Endret av hsds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...