Gå til innhold

Nokia 6233 - Problemer igjen!

TeSp

Anbefalte innlegg

Nå døde telefonen min igjen, nå har det seg slik at min kjære Nokia 6233 hadde en ødelagt speaker fra frabrikk så det gikk fint med å sende den inn og få ny speaker.

Men nå netopp fikk jeg plutselig en rar beskjed på telefonen om at jeg måtte taste inn en begrensningskode, så da tenkte jeg at jeg tar en omstart, og nå får jeg den ikke på engang. Jeg tastet ikke inn noen kode eller gjorde noenting. Hva skal jeg gjøre? Dette er sinnsykt irriterende! Jeg kjøpte netopp denne telefonen fordi jeg var så fornøyd med min 6230. Veldig typisk det her.

HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå døde telefonen min igjen, nå har det seg slik at min kjære Nokia 6233 hadde en ødelagt speaker fra frabrikk så det gikk fint med å sende den inn og få ny speaker.

6971938[/snapback]

Dersom "speakeren" var ødelagt når du fikk telefonen, da skulle forhandleren gitt deg en ny telefon istedenfor å sende den på service. Nokia har 7 dagers DOA rutine. Men du brukte kanskje mer enn 7 dager på å si ifra til butikken om feilen?

Lenke til kommentar
Dersom "speakeren" var ødelagt når du fikk telefonen, da skulle forhandleren gitt deg en ny telefon istedenfor å sende den på service. Nokia har 7 dagers DOA rutine. Men du brukte kanskje mer enn 7 dager på å si ifra til butikken om feilen?

6972513[/snapback]

Kjøpte den på netshop.no så vet ikke helt hvordan rutinene er der, men jeg bare ga den inn til telekiosken som sente den til nokia. Men jeg har nå erfart å kjøpe mobiltelefon via nettet er bare tull, neste telefon jeg kjøper skal være via en teleforhandler. Vil ha ny 6233 med en gang. Men må helt sikkert sende den inn igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...