clayman_ Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Som topicen sier vil ikke pcen komme seg forbi hovedkort screenet med engang du starter pcen (hos meg har jeg en stor "Platinum" logo). Det hele skjedde etter jeg har fundert og prøvd ut å få til windowsen min. Jeg bestemte meg for å slette partisjonen og formatere disken der OSet lå. Hva kan være problemet her? Takk. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 det var litt pussig. Har du prøvd å resete biosen? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Prøv å ta ut batteriet på hovedkortet. Det resetter bios, og pleier å hjelpe. Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 jeg får den på nå, men det kommer en feil melding: NTLDR is missing press ctl + alt + delete to restart. kommer det samme når jeg restarter. noen formeninger ? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 dette er fordi du ikke har innstalert windows eller det har skjedd noe med innstalasjonen. Prøv å putt i windows cd-en, boot fra denne og innstaler eller reparer. ps: velger du reparer med en gang så kommer du til en concole reparasjon. Vel innstaler istedenfor og vel reparer seinere for å reparere på en enklere måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå