Gå til innhold

Viewsonic eller Samsung (22")


Belial667

Anbefalte innlegg

Er dette fra LG204WT ?

6990564[/snapback]

 

Ja, det er fra LG204WT, som sagt har den selv. Jeg var nok den første her å oppdage den LG204WT-SF skjerm på Expert og poste om det i egen tråd. Veldig fornøyd med skjermen, dog jeg kunne godt tenke meg 22" med samme egenskaper som 204WT (i hverfall kontrast og baklys)

 

staljin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette fra LG204WT ?

6990564[/snapback]

 

Ja, det er fra LG204WT, som sagt har den selv. Jeg var nok den første her å oppdage den LG204WT-SF skjerm på Expert og poste om det i egen tråd. Veldig fornøyd med skjermen, dog jeg kunne godt tenke meg 22" med samme egenskaper som 204WT (i hverfall kontrast og baklys)

 

staljin

6992575[/snapback]

 

Har kontrast og lysstyrke virkelig så mye å si for den vanlige brukeren?

Før jeg bestemte meg, leste jeg en del om lcd-skjermer og kom til at jo høyere kontrast og lysstyrke, desto bedre iflølge en del kilder. Likevel ser jeg at bla

Komplett selger rådyre Eizo skjermer hvor kontrast og lysstyrke er mye lavere enn de skjermene det snakkes om her....

Har jeg misforstått noe eller? Har ikke allverdens greie på dette, håper bare jeg blir fornøyd med Samsungen.

Lenke til kommentar
Har kontrast og lysstyrke virkelig så mye å si for den vanlige brukeren?

Før jeg bestemte meg, leste jeg en del om lcd-skjermer og kom til at jo høyere kontrast og lysstyrke, desto bedre iflølge en del kilder. Likevel ser jeg at bla

Komplett selger rådyre Eizo skjermer hvor kontrast og lysstyrke er mye lavere enn de skjermene det snakkes om her....

Har jeg misforstått noe eller? Har ikke allverdens greie på dette, håper bare jeg blir fornøyd med Samsungen.

6992942[/snapback]

 

Det er ikke bare kontrast og lysstyrke osm avgjør hvor god bildet blir. Fargegjengivelse er viktigst, noe den rådyre Eizo skjerm klarer sikkert 10x bedre enn disse her skjermene vi snakker om.

 

Hilsen

Staljin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...