Thom Merlin Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ser ikke så mye på fotball, bare VM og EM for the messte. Men siden jeg har begynt å spille selv ville det ha vært intresant å sett noen dribble videoer av de absolutt beste. Har liten peiling på fotball spillere så vet ikke helt hva jeg skal søke etter. hadde vært bra on dere linka til deres favoritt bribble video klipp Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Gå til Youtube og søk etter Ronaldinho, Henry, eller Zidane, da finner du en del filmer, men mange fine finter! Denne er ganske lærerik: Dette er den beste filmen med en samling av triks jeg har sett! Fant akkuratt denne, sjuk fyr: Endret 30. september 2006 av The_dark_lord Lenke til kommentar
pregra Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Bare å finne en video av Cristiano Ronaldo og Ricardo Quaresma. Jay-Jay Okocha er også pure class. De som The_dark_lord nevner er jo også selvfølgelig helt konger når det gjelder dribling. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Takker ! var mye pent å se i "football tricks" vet såklart hvem Ronaldinho,ronaldo, Cristiano Ronaldo, Henry og Zidane er Skal sjekke ut de andre Endret 30. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå