Gå til innhold

Fikk svar på en (egentlig useriøs) reklamasjon!


Tunky

Anbefalte innlegg

Weey!

 

I sommer sendte jeg en klage til Malacoleaf på Jogger. Sånn godteri med skumgummi og vingummi.

 

Var vel 4 jogger-ting som enten manglet vingummi eller skum. Pluss at det var en Ahlgrens Biler i posen. Sendte inn disse 4 pluss et håndskrevet brev med de døde Joggerne. Egentlig bare på kødd.

 

Fikk svar om at de hadde sendt det videre til en kvalitets-avd. i Sverige.

 

Der hadde de funnet at det var en produksjons-feil. Grunnen til at en Ahlgrens Bil lå i posen var at "På produksjonslinjen for Jogger kjøres også Ahlgrens biler". De klaget på dårlig rengjøring. Hva skal man si til det? :p

 

Fikk 2 poser med jogger, og 2 små prøvesmaks-poser på "Juicy".

 

VEDLEGG:

Bilde av brevet. Tatt med kamera.

 

*Ops* Bildet kommer straks!

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og en kamerat gjorde omtrent det samme :p

Vi spiste salte/søte bjørner, men noen av de så litt deformert ut, og så skrev vi et brev for hånd med den styggeste men fortsatt leselige skriften vi klarte, ordformulering som en femåring (har jeg vel fortsatt :p) og en tegning av en bamse. Puttet det i en konvolutt med alt for mye frimærker og sendte av gårde.

 

Fikk 2 kilo godteri tilbake :dontgetit::w00t::w00t:

Lenke til kommentar
Fettbra :D

En kompis av broren min sendte inn en pakke kvikk lunsj, det var BARE sjokolade i den, ikke noe kjeks. Han fikk en hel eske tilbake :D

6975866[/snapback]

 

Akkurat det samme skjedde med søstra mi. Sendte inn en kvikklunch uten kjeks.

I tillegg har ho sendt inn Dent som ho skar tunga på, kjærlighet på pinne som ho skar seg på, Giants Läkerol som ikke gikk an å åpne osv. osv. :D Ho har fått mye godteri opp igjen tiden ho!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...