trellian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hei, jeg skulle prøve å spille et gammelt PC spill på en helt ny PC (et gammel Championship Manager spill forresten). Da jeg prøver å generere et nytt spill får jeg følgende beskjed: "There is not enough available system memory to create a game. Please free up some memory and try again." Noen som vet hvordan jeg frigjør mer memory slik at dette kan ordnes? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Sikkert bare at du ikke får spilt spillet i nyere OS. Prøv å finn en XP patch eller noe, hvis du bruker XP. Ikke sikkert at det finnes, men et søk tar ikke så lang tid. Lenke til kommentar
taleg Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Du kan jo prøve å kjøre det i kompatibilitets modus, ved å høyre klikke på exe fila til spillet.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har det noensinne fungert? :!: Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det finns en hel del spel som inte kan "se" mer än 3 siffror när det undersöker mängden minne osv. Har du 1024 kan det se som om du har 24mb etc. Jag tror det är det som är problemet här. Lenke til kommentar
papa Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 OKay.. So, to solve the problem, you must bring the ram down to 999 ?? . FX by downloading music-files...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå