griped Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 (endret) hallo! er det noen som kan bruke FilZilla jeg har lyst til å bruke det er på lan nå så ønsker rask svar ' Mvh Griped Endret 30. september 2006 av griped
Torbjørn T. Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Heimesida er ein god stad å starte: http://filezilla.sourceforge.net/documentation/
griped Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Her ser du kva som skjer etter jeg har lagd en server
griped Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 (endret) Bukermoderator: er du fornøyd? hvis ikke si ifra Endret 30. september 2006 av griped
Torbjørn T. Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Meg? Eg har so vidt høyrd om FileZilla, og veit ikkje anna enn at det er eit open source FTP-program.
griped Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Meg? Eg har so vidt høyrd om FileZilla, og veit ikkje anna enn at det er eit open source FTP-program. 6972076[/snapback] tak ofr hjelp uansett
RattleBattle Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 (endret) Her ser du kva som skjer etter jeg har lagd en server 6971830[/snapback] Det der blir noe sånt som "bilen starter ikke, hva skal jeg gjøre?". Vi aner ikke hva du har skrevet der, derfor blir det litt vanskelig. EDIT: Ser at du prøver å koble til port 22, som antakeligvis betyr at du bruker sftp. Da må du skrive sftp:// før URL. F.eks: sftp://eksempel.no Endret 30. september 2006 av RattleBattle
JohndoeMAKT Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 (endret) Det viktigeste spørsmålet er: Skal du bruke Filezilla (klient) eller Filezilla Server ? hallo! er det noen som kan bruke FilZilla jeg har lyst til å bruke det er på lan nå så ønsker rask svar Bruke til hva da? Her ser du kva som skjer etter jeg har lagd en server Hvordan har du lagd denne serveren? Endret 30. september 2006 av JohndoeMAKT
griped Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Det viktigeste spørsmålet er:Skal du bruke Filezilla (klient) eller Filezilla Server ? hallo! er det noen som kan bruke FilZilla jeg har lyst til å bruke det er på lan nå så ønsker rask svar Bruke til hva da? Her ser du kva som skjer etter jeg har lagd en server Hvordan har du lagd denne serveren? 6972771[/snapback] skjønner ikke hva du mener med klient og server jeg skal bruke det på lan fordi jeg har hørt det er bra å dele file med osv jeg fant en veiledning ----->HER<----- så fulgte jeg bare den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå