Schnickaschnicka Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Skal bytte server, lurer bare på om noen vet om noen guilds på en server som raider mc. og en server mange norske spiller på. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Horde? Alliance? Anyway, på Xavius har dette begynt å tatt seg opp en del, før var det ikke så alt for mange guilds som gjorde mc/bwl, men i senere tid har det dukket opp mange småe guilder som plutselig har begynt i mc. Snakker nå om horde side, siden jeg ikke har anelse om hvordan dette er på alliance siden. Men å komme inn i ett av disse guildene er en annen sak.... mange er fulle, men du kan jo alltids søke deg inn i ett ganske fresh(t?) guild. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 er alliance. noen forsalg til server? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Grim Batol har et norskt guild som er kommet passe langt i div intances på Alliance-siden vet jeg, men de rekrutterer ikke annet enn epix-prester fikk jeg høre. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 bytta til execetus jeg. er det bra? hørte det var noen norske der. er så lei av tsjekkere på drak'thul Lenke til kommentar
neoman Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 kan legge sylvanas. grim batol. og balnazzar til lista. særlig alliance siden på balnazzar har fått ett intryk av att 50_% er normenn Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Grim Batol har et norskt guild som er kommet passe langt i div intances på Alliance-siden vet jeg, men de rekrutterer ikke annet enn epix-prester fikk jeg høre. 6971848[/snapback] det er fler.. både riders on the storm og ootw er helnorske, så og si. begge har tatt emps og startet i naxx, tatt en boss hver, afaik. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Riders on the storm har noen dansker og svensker også tror jeg Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Riders on the storm har noen dansker og svensker også tror jeg 6973818[/snapback] mm har 3 eller 4 dansker, kun en av dem aktive, og en svenske. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Join Norse-Elites på stormreaver. De er på neffy nå.. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Aurora Borealis på daggerspine er på twin emps nå Eneste guildet med bare norske, svenske og danske. Ellers er det en del spillere fra disse landene på serveren Endret 1. oktober 2006 av Skrufgreen Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har twin emps flyttet inn i MC Skogen eller? Trådstarter vill ha et MC guild? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 So ? På Grim Batol er det et fåtall av guilder som ikke har clearet hele MC. Og, han må vel få lov og si at vi og rots har tatt twin emps og 2-3 bosser i naxx vel ? Skjønner ikke helt problemet ditt. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Start på Daggerspine og join Aurora Borealis ja. Jeg er med i den guilden. (Solar 60 Paladin ftw) Serverne ble Recommended etter at alle flyttet til Kazzak. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Start på Daggerspine og join Aurora Borealis ja. Jeg er med i den guilden. (Solar 60 Paladin ftw) Serverne ble Recommended etter at alle flyttet til Kazzak. 6980500[/snapback] Hehe.. blir nok veldig vanskelig å joine AB :!: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det er et norsk guild på servern Laughing Skull, heter "Eit lite stykke Noreg". De driver i AQ40 tror jeg. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Join Invulnerable på Grim Batol. Det er et "kjempebra" norsk guild.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Never mind leste ikke skikkelig. Endret 2. oktober 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
wilai Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Grim Batol er Full og anbefales ikkje Lauthing Skull derimot Et lite stykke Noreg er et bwl guild, alle er fra skandinavia Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Grim Batol er Full og anbefales ikkjeLauthing Skull derimot Et lite stykke Noreg er et bwl guild, alle er fra skandinavia 6986988[/snapback] Laughing Skull; er horde her... bommert for meg Har bedre guild anyway Nordic Reign Horde guild, de har tatt Chromaggus nå Endret 2. oktober 2006 av -Martin- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå