Gå til innhold

Redesign av portefølje - fakey.no


Anbefalte innlegg

http://www.fakey.no/

 

Da har min portefølje blitt redesignet. Jeg har gått for en blanding av rød som hovedfarge, med svart og hvitt. Jeg synes selv fargene passer fint sammen.

 

Både HTML, og CSS validerer, og jeg tror markup'en ikke er så verst den heller. Jeg vet om et par bug's i IE, den ene vil dere ikke legge merke til, den andre gjelder musepekern når man holder over menyen.

 

Ellers er det ikke så mye å si, bare at jeg elsker kritikk og kommentarer både på design og kode. Så slå dere løs.

 

:yes:

 

NB Det kan hende servern er veldig treig. Jeg vet ikke hva som forårsaker det, men jeg skal snakke med support.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg kan bidra jeg :)

Jeg likte stripa med film på toppen veldig godt, men synes at du sliter med å få resten til å matche. For det første er det et digert hulrom mellom stripa og faktisk innhold, og for det andre, er content-filmstripen og header-filmstripen så ulike utseendemessig at de ikke passer sammen. Jeg kan ikke forklare hvordan du løser det, men headeren er glossy, speilet, skyggelagt o.l, så menyen og content er primitivt i sammenlikning, noe som gjør at de ser malplasserte ut.

Lenke til kommentar
Alt for sterk rødfarge, den tar vekk konsentrasjonen fra teksten. Hvorfor har du valgt å ha en så smal side, og så enormt mye luft mellom headeren og menyen?

7062390[/snapback]

Rødfargen jeg bruker er vel ganske så svak. Ingen veldig sterk farge som river ut øynene dine.

 

Hvorfor jeg har en smal side? Se på innholdet, nesten ingenting av innholdet bruker hele bredden, dermed ingen vits i å ha noe lenger side.

Lenke til kommentar

Jeg liker rødfargen. :)

 

Ikke mye å sette fingrene på her, egentlig, men noen ting skal jeg alltids finne til deg :)

  • Litt for mye outer glow gjør at hullene på sidene av filmrullen blir litt for blurry, IMO
  • Veit ikke om jeg likte feit hovedoverskrift, ei heller den feite, hvite, lysende borderen under
  • Dotted border-sak mellom portefølje-elementer kan tones ned
  • Prøv å finne på noe annet med lenkene, sånne firkantgreier med altfor markant bakgrunn funker IMO ikke
  • <dt><strong>Name</strong></dt> <- der trenger du tross alt bare å gjøre dt bold i CSS ;)

Ellers; bra jobba!

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Jeg liker rødfargen. :)

 

Ikke mye å sette fingrene på her, egentlig, men noen ting skal jeg alltids finne til deg :)


  •  
  • Litt for mye outer glow gjør at hullene på sidene av filmrullen blir litt for blurry, IMO
     
  • Veit ikke om jeg likte feit hovedoverskrift, ei heller den feite, hvite, lysende borderen under
     
  • Dotted border-sak mellom portefølje-elementer kan tones ned
     
  • Prøv å finne på noe annet med lenkene, sånne firkantgreier med altfor markant bakgrunn funker IMO ikke
     
  • <dt><strong>Name</strong></dt> <- der trenger du tross alt bare å gjøre dt bold i CSS ;)
     

Ellers; bra jobba!

7062865[/snapback]

Enig i det meste untatt glow'en. Synes det blir fint og mykt jeg.

 

Og den strong saken trodde jeg at jeg hadde fikset opp i, men det var visst kun i galleriene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...