Unlimited Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Hei, jeg trengte en script til å publisere dikt! noe som dikt.no Endret 30. september 2006 av Unlimited Lenke til kommentar
genstian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Aj-Fork eller cutenews. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Så flott. Hva trenger du min/andres hjelp til? Vise en link, anbefale noe, lage noe, eller? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 kan sikkert lage noe hvis jeg orke og får tid. Kan du komme med litt mere info?? Skal den drives av mysql?? brukerinnlogging? admin godkjenning?? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) kan sikkert lage noe hvis jeg orke og får tid. Du kan PRØVE og kode noe slikt. Som om ikke du og jeg har nok og gjøre.. EDIT: prøv og kom med litt mer info. Lurer egentlig på hva du vil ha.. Endret 1. oktober 2006 av stianiquniez Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 hehe blir nok av ti mens jeg er borte. Får bare se om jeg har tid til overs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå