rvenes Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Kordan gjer eg det enkelst mulig? Det behøver ikkje vera i super kvalitet heller. Skal Det er rein tale som skal formidlast ut på nettet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 ingen som veit? har rota litt med eit prog som eg fant på ms sin heimeside... Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du mener vel line-out? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Nei, gjer eg det? Meinar det er Line in eg skal bruke når eg tek lyd frå ein duppeditt på rommet mitt og skal ha den inni pc'n! Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Ok, da skjønner jeg hva du mener. Det er Line-in du skal bruke da, ja. Men aner desverre ikke hvordan du får streamet det ut på nettet... Hva med å bare få det inn som MP3 først? Også stream det ut etterpå? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 bruk winamp og plugins.. funker fint som fy det.. heter shoutcast eller noe.. kan du kjøre webradio og lignende så mye som mulig.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Det må skje "LIVE" Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 ja det skjer LIVE. du bare kjører det inn som en mikrofon.. og kan snakke og kjøre så mange stønnelyder du bare vil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå