Gunderz Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Hei Jeg er på jakt etter nytt skjermkort til dama da ho idag kun sitter med integrert GPU på HK og hun er litt kresen på grafikken. PCen hennes er ikke all verden, men består av Sempron 3200, 1GB DDR400, ukjent Hk med GPU og standard HD. Spillene hun spiller er hovedsak Sims, Black & white 2, The movies, drømmenfall og litt anna. Jeg har i hovedsak tre skjermkort som jeg har plukket ut til henne, disse er: Gainward GeForce 7600GT 256MB GDDR3 Gainward GeForce 7600GS 256MB Passive Sapphire Radeon X1650PRO 256MB GDDR3 Jeg holder en finger på det første skjermkortet selv om maskina hennes kanskje ikke er god nok til å utynytte dette fult ut. Og jeg ser ikke noen spesielle grunner til å gå høyere opp til et dyrere skjermkort, men det kan være andre som er bedre innenfor samme prisramme(~1300kr). Det jeg er litt nysgjerrig på er hvordan 1650Pro er mot 7600GT, om det er verdt å kjøpe 1650Pro fremfor 7600GT. Jeg er litt nysgjerrig på å høre deres betraktninger og tips ovenfor hvilket skjermkort jeg bør kjøpe til henne. Takk Endret 30. september 2006 av Gunderz Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg ville valgt 7600GT. Det passive kjører DDR ram, som igrunn er ekstremt tregt. Dessuten har 7600GT en smule raskere klokk og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå