029kid Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Trenger en trådløs ruter som er billig og grei, vil ikke legge for mye penger i den. Har adsl2+ Bor kun i en 40 kvm leilighet så flere hundre meter rekkevidde er meningsløst. Noen som vil anbefale noe ? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Budsjett? Har du trådløst nettverkskort? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Kjøpte en Belkin på elkjøp for ei stund sida, den funka greit men oppsettet og firmwaren generelt var et helvete. Virka også ganske billig i kvaliteten. Ellers har jeg testa gamle Cnet routere som har grei software men faller ut en gang i timen, en Topcom som hadde genial software men som nesten ikke funka rent teknisk og en D-link som jeg hadde mest lyst å pisse på (ja, bokstavelig talt). Enden på visa er at jeg anbefaler 3com til alle jeg kjenner fordi de er utprøvde, velfungerende og koster ikke skjorta. 3com! Endret 30. september 2006 av Tacritan Lenke til kommentar
029kid Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 har trådløst kort ja, budsjett rundt 500 max skal titte på 3com! Lenke til kommentar
029kid Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=35387 denne feks ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå