-Redhead- Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Noen flere som skal ta buss på søndag? En som går Oslo - Kongsberg. Kanskje ikke du skal til kongsberg, men gå av underveis? Lenke til kommentar
saivert Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Hmm... buss? Har jo med PC som du vet. Tror du man får stabla pc og slikt i lasterommet under ? Må isåfall ha pc-en i eske med isoporbeskyttelse da. Nei, dette hadde vært interessant men må nok få folk med bil til å kjøre meg hjem til Krokstadelva (utenfor Drammen). EDIT: Sletta forbanna quote. Endret 30. september 2006 av saivert Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 30. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 vel, buss er eneste mulighet for meg. Har ingen som kan hente meg. Men putter mesteparten under bussen. Om jeg gidder så kan jeg jo ha pc'n mellom beina elns. Er ikke så stor Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Er det noen som skal bli kjørt den strekningen , eller til drammen f.eks? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Du kan jo bare ta bussen til Oslo S og så ta toget derfra, toget går jo hver time. Eller så er det vel mulig å komme seg til togstasjonen i Asker(?) rett fra hallen, er sikkert noen i hallen som kan hjelpe deg med å kjøre den korte strekningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg