Gå til innhold

SE 610i vil ikke lade

JacobDW

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti dette? Kjøpte min for 3 uker siden, og for noen dager siden ville den ikke lade lengre. Må sitte å holde pluggen for at det skal gå. Det er jo litt dumt, men heldigvis funker USB-kabelen, så får lada der, tar lit lengre tid bare. Dette får meg til å tro at det er pluggen på laderen som er gåen. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt samme problem, fikk bare brukt telefonen på den strømmen den ble levert med. Etter det var det stopp. Så hadde jeg en gammel K750i lader som jeg fikk ladet den opp med. Tenkte at det sikkert var noe galt med laderen som fulgte med. Men så da jeg skulle lade neste gang, da fungerte ikke den gamle laderen heller. Nå sender jeg telefonen tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Noen som har vært borti dette? Kjøpte min for 3 uker siden, og for noen dager siden ville den ikke lade lengre. Må sitte å holde pluggen for at det skal gå. Det er jo litt dumt, men heldigvis funker USB-kabelen, så får lada der, tar lit lengre tid bare. Dette får meg til å tro at det er pluggen på laderen som er gåen. Hva tror dere?

6970721[/snapback]

Jeg trur nok også det er pluggen i laderen, det kan jo ikke være i Tlf`n siden den virker i Usp tilkoblingen! jeg har også kjøpt meg k610i. Min er det ikke noe problemer med hvertfall! Og jeg er veldig fornøyd med den!

Men hvis det er ett problem for deg at du må lade den i usb`n så bør du klage:)

Lenke til kommentar

Men da må det være slik at min K610i ødelegger pluggen på laderene (noe som ikke burde være helt usannsynlig). Jeg hadde en lader som har fungert fint i over et års tid, men den døde momentant etter en lading med K610i sin lader.

Jeg mener bestemt at det må være noe med telefonen som gjør det, husk at pluggene vi snakker om (USB og den som er på laderen) ikke er like. Det er mange fler kontaktpunkter på USB kabelen. Det kan være derfor som den ikke blir ødelagt av telefonen.

OT: Hva synes dere om kvalitetsfølelsen på K610i? Jeg ble skuffet, den føles veldig billig. W810i er det mye bedre feeling over. R520m / T39m og Nokia 8800 er telefoner som jeg ranker med topp kvalitetsfølelse.

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet med min T620. Det var rett og slett dårlig kontakt. Den pleide lade hvis jeg klarte å sette kontakten slik at den stod i vinkel. :)

I og med at den lader med usb OG hvis du sitter og holder på kontakten virker jo både laderen og telefonen.

Prøv å rense metallsporene litt og se om den lader da.

Lenke til kommentar

hadde samme sak med min gamle k700i, den ville ikke lade hvis den ikke hadde laderen stukket inn i riktig vinkel... dette gjorde hver lading til et balanse helvete som innebar en kortstokk og en powerball i tilleg til laderen. veldig kjett! da modern tok over telefonen anbefalte jeg henne å bruke den gamle laderen hun hadde fra sin t230i og dette funker fortsatt den dag i dag.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er kjent med problemet. Men må si at det var hakket verre med den K610i´en som jeg hadde hjemme nå. Den tok altså ikke lading fra den orginale laderen på noen måte i det heletatt, forsøkte å vrikke, vente og snu kontakten så mye det bare gikk. Konkluderte som deg med at det var kontaktfeil. Men laderen som alltid har fungert på min K750i er nå også stendød (testet isted). Min K610i har altså "spist" to ladere: Sin egen og en som jeg har kjøpt.

Lenke til kommentar
Men da må det være slik at min K610i ødelegger pluggen på laderene (noe som ikke burde være helt usannsynlig). Jeg hadde en lader som har fungert fint i over et års tid, men den døde momentant etter en lading med K610i sin lader.

Jeg mener bestemt at det må være noe med telefonen som gjør det, husk at pluggene vi snakker om (USB og den som er på laderen) ikke er like. Det er mange fler kontaktpunkter på USB kabelen. Det kan være derfor som den ikke blir ødelagt av telefonen.

OT: Hva synes dere om kvalitetsfølelsen på K610i? Jeg ble skuffet, den føles veldig billig. W810i er det mye bedre feeling over. R520m / T39m og Nokia 8800 er telefoner som jeg ranker med topp kvalitetsfølelse.

6982054[/snapback]

jeg har ikke sett etter om det er forskjell men det er helt sikkert det. jeg har ikke brukt usb pluggen enda jeg! men har fått ett annet problem med denne tlf`n, det er at bluethooten er ødelagt! jeg får ikke sendt noe men jeg får tatt imot! noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...