alopheim Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Hei! Lurer på om noen har montert vifteløst skjermkort i Silverstone LC16M HTPC kabinett eller lignende? Vil evt dette kortet https://prisguiden.no/product.php?productId=52257 passe i kabinettet (mtp høyde), og hvordan vil det bli med varmeutvikling? Mvh Endret 1. oktober 2006 av alopheim Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Blir det ikke litt varmt da? Endret 30. september 2006 av gtpassat Lenke til kommentar
alopheim Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Blir det ikke litt varmt da? 6971006[/snapback] Det er nettopp det jeg også lurer på.. Evt vil dette kortet kunne monteres i kabinettet? Lenke til kommentar
alopheim Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Ingen som kan svare på dette?? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er jo stor mulighet for at det kan bli litt varm. Hvorfor går du ikke for vifte? Lenke til kommentar
alopheim Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er jo stor mulighet for at det kan bli litt varm.Hvorfor går du ikke for vifte? 7016155[/snapback] Var vel litt mtp støy etc jeg ville gå for vifteløst. Men er ikke disse kjøleribbene blitt såpass god på å få ned varmen? Noe som har testet dette kortet? Hvilke andre 7950GT kort kan evt anbefales? Som er på lager hos nettbutikkene.. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Var vel litt mtp støy etc jeg ville gå for vifteløst. Men er ikke disse kjøleribbene blitt såpass god på å få ned varmen? Noe som har testet dette kortet? Hvilke andre 7950GT kort kan evt anbefales? Som er på lager hos nettbutikkene.. 7016195[/snapback] hardware.no har en flott test her. De ser ut til å være fornøyde med varmeutviklingen til kortet. Noen som har gode anbefalninger på 7950GT-kort med vifte som støyer lite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå