forplay Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hei.. Jeg har en pc som består av 2gigg ram, amd x2 3800+ og 7800gt osv.. Jeg har jo en pc som skal kunne kjøre de fleste spill med nogenlunde høyeste grafikk. Det jeg har problem med under spill, er at spillene plutselig begynner å lagge.. Kan spille fra et kvarter til en time uten lagg, men så plutselig får jeg et sinnsykt fps-drop der fps'en går helt ned til 20-40 fps.. jeg har sjekket varmen, og skjermkortet er det som blir varmest, men det ligger likevel på omtrent 70 grader under timer med spill (Sjelden over). Dette burde jo ikke ha en så stor betydning? Noen som vet hva som er galt? Hadde ikke problemer med dette, når jeg akkurat hadde bygget og formatert pc'en. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har du gjort noe av det du ble spurt om å gjøre i DENNE tråden her? Hvis du først sjekker pc'en for virus og spyware er du langt på vei i problemløsingen din, og enda lengre hvis du vet at du har alle drivere installert. Når du spiller bør du alltid ha lite programmer kjørende i bakgrunnen. Hvis ikke noe av dette hjelper bør du prøve siste utvei, som også ble nevnt til sist i den forrige tråden din, formatering. Lenke til kommentar
forplay Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Har du gjort noe av det du ble spurt om å gjøre i DENNE tråden her? Hvis du først sjekker pc'en for virus og spyware er du langt på vei i problemløsingen din, og enda lengre hvis du vet at du har alle drivere installert. Når du spiller bør du alltid ha lite programmer kjørende i bakgrunnen. Hvis ikke noe av dette hjelper bør du prøve siste utvei, som også ble nevnt til sist i den forrige tråden din, formatering. 6970907[/snapback] Har prøvd alt Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Da er det hardware-feil. Har du tilgang til andre komponenter som du kan skifte ut de nåværende med? Da er du langt på vei i problemløsingen din. Jeg gjetter på at skjermkortet ditt er problemet, uten å vite hvilket hovedkort du har eller merket på de andre komponentene i pc'en din. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Sjekk med everest, se om du finner noen der. Kjøre memtest, kjør cpu burn in for å se om det kan være problemer. Bare noen forslag! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Du har allerede opprettet en tråd om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=636278&hl= Bruk den mot å opprette en ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg