pesu Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny spille-PC til rundt 15000kr, som skal overclockes! Jeg har et forslag til en setup.. Ser dette bra ut? Kom gjerne med forslag! Hva skal maskinen brukes til? Spilling og moro! Prisantydning 15000kr Skal maskinen overklokkes? JA! Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? Intel Conroe! Er det deler du vet du ikke trenger? Skjerm, tastatur, mus, høyttalere, lydkort Dette er det jeg har kommet frem til hittil: Intel Core 2 Duo E6600 Abit AW9D-MAX OCZ DDR2 2048MB Platinum XTC Dual Ch. Western Digital 320GB S-ATAII Lian-Li PCV1100 Fortron-Source Epsilon 700W POV GeForce 7950GT 512MB Thermaltake Big Typhoon Totalt kommer dette på rett under 15000kr. En ting jeg lurer på er hvilke av de to hovedkortene som er best? Er det noen som har noen forslag til endringer? Eller ting jeg burde ha? Er åpen for alt! Det PC'n skal brukes til er spilling, og en del overclocking! Takk for alle svar! Endret 30. september 2006 av SUXBlade Lenke til kommentar
Mit Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ja det ser egentlig bra ut som det er, ser ikke noe du MÅ endre Lenke til kommentar
pesu Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Ingen forslag eller kommentarer?? Ingen som har noen kommentarer på om jeg burde kjøpe Asus P5W DH Deluxe eller Abit AW9D-MAX??? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har du sett HER? Som du kan se klokker Abit-kortet lengere enn Asus-kortet, men du kan jo vurdere sjl hva du trenger Lenke til kommentar
pesu Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Jeg lurer litt på en ting nå... Jeg lurer på om jeg skal kjøpe disse minne modulene fra Corsair isteden... Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB CL4, Kit w/two 1GB Dimm's, E.P.P Technology Hva synes dere? (Ha overclocking i bakhodet! hehe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå