firefireto Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg skal koble opp en ny maskin til mitt trådløse nettverk, men jeg husker ikke krypterings koden. For det var et selskap som satte det opp til meg. Jeg lurer på om den koden ligger inne i den eller en av de maskinene jeg har fra før? Om det går an å finne den der. Lenke til kommentar
Jannern81 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Tvilsomt, men du kan logge deg inn på ap/trådløs router og forandre den selv til noe du husker? Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Tvilsomt, men du kan logge deg inn på ap/trådløs router og forandre den selv til noe du husker? 6970933[/snapback] Takk. Men hvor finner jeg der jeg kan logge meg inn å forandre den? Lenke til kommentar
Jannern81 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Start->kjør->cmd så skriver du ipconfig og trykker enter. Gateway er ip adressa til routern(som regel) så skriver du bare den inn i en nettleser, skriver inn brukernavn/passord til routern (står som regel i instruksjonsboka, du kan/må også lese instruksjons boka for å finne ut hvor du kan forandre wep/wpa key) siden dette er forskjellig fra router til router. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hvis du fra før har ei maskin som bruker krypteringsnøkkelen, kan du laste ned programmet SIW. Velg Secrets fra menyen og du skal kunne se evt. krypteringsnøkler du allerede har liggende på pc'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå