-Redhead- Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Hei. Jeg får ikke bestilt bilett på partyticket, fordi det er error på sia. Så, hva gjør jeg? Trenger hjelp. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Det er dessverre et problem vi ikke rår over. Det er Partyticket crewet som må se på det, og de får beskjed når det er nede. Kontakt support hos dem for hjelp vedr slike problemer. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Problemet på Partyticket.net er nå fikset. Billettkjøp skal fungere igjen. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Skjer nå a? Når jeg skal printe ut billettene så er det to til en person. En som det bare står user og noe annet og en annen som er nesten lik bare at det står hvor personen skal sitte og det er mye lengere strekkode. Hvilken skal jeg bruke for å komme inn på lanet? Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Samme her, på den ene står det HW LAN 2006 TICKET og den andre Reservation Right (No Access), Prite ut begge eller bare den ene? Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Den det står reservation right (no access) på er kun til setereservasjon, ikke til adgang til hallen. så du trenger kun HW LAN 2006 TICKET med deg til lan'et for å komme inn Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Ok, Takk for raskt svar *Priter ut HW Lan 2006 Billeten* Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 30. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 da har jeg også fått bestilt Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 okay den ene trenger vi for å komme in , den andre da? den skal vi ha i lomma og?? Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 okay den ene trenger vi for å komme in , den andre da? den skal vi ha i lomma og?? 6975344[/snapback] den andre trenger du kun når du reserverer setet, og du trenger da ikke å ta den med deg på lan'et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg