Goldbeck Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 syntes det skulle ha vært en poker compo på hw-lan! Det hadde blitt populært:) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Nå er ikke gambling lov i norge da. Så spørs om onkel politi hadde blitt så glad. Men om man hadde spilt uten penger så er det sikkert lov. Hva vet jeg. Lenke til kommentar
Goldbeck Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 sålenge man ikke satser no selv skal det gå i orden, i og med at det er en helt vanlig konkuranse akkurat som pc-compoene osv. den beste får en premie, that's it. Da går det ikke under gambling Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Satser gamle datadeler, vinner du nok kan du bytte de inn et flett nytt hovedkort elns ^^ Lenke til kommentar
mayo Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 me likes poker høres bra ut med pokercompo Lenke til kommentar
Goldbeck Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 jepp, fint med no respons fra crew og? Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 jepp, fint med no respons fra crew og? 6978411[/snapback] Vi kan arrangere en full storming av pokercompoen hehe men som sagt tidligere her, så er det vel ikke noe i veien for at det kan spilles poker så lenge det ikke blir noen form for innsats/gambling men om det blir en compo av det, har jeg ikke så stor tro på, iogmed at det er såpass kort frem til lan'et starter... men hør med compo crewet hva de sier for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 jeg er med på poker compo Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hadde det vært lov med premie til den beste da eller ? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hadde det vært lov med premie til den beste da eller ? 6997827[/snapback] Vi kan spørre mpx. En harddisk til beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg