Zonoid Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg har regulert på tomgansskruen i ny og ne men den går jo fint på tomgangen. men det sto det i instruksjons bok at en skulle gjøre. nei det er heller ingen beskyttelse greier som liggger og blokkere/hindrer noe. chocken har en stor lengde å gå på da... så når jeg dreger den lengre ned øker rpm ganske så mye... og om jeg da gir mere gass kveles den. og det står forresten en pil på choken der det står open på. vil det si at choken er på om jeg dytter den i den retning? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 og det står forresten en pil på choken der det står open på. vil det si at choken er på om jeg dytter den i den retning? 6979389[/snapback] Det ville jeg tro ja. Lenke til kommentar
Zonoid Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Tomgangen er stilt inn fint. chocken er skrudd av. Og no kan jeg la biken stå i ro og motoren durer fint men med en gang jeg gir litt mere gass så kveles den. Eksosen ser fin ut. er det en mulighet for at den blir kvelt av sin egen bensin? eller om at eksosen ikke for slippes helt ut? eller om spjælet på forgassern ikke åpnes helt? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis ikke spjeldet i forgasseren åpner seg så vil du ikke få gitt gass. Men hvis dysa i forgasseren er tett så vil den daue når du gir gass, men alikevel svive perfekt på tomgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå