Soundchaser Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 jeg har nokså variert musikksmak.. hører på mye innen rock. mer innen metal (mest innen BM da..) og noe Blues/Rock/Jazz (Tom waits - whistlin past te graveyard er en stor favoritt for tiden) og kan kose meg med kraftig klassisk musikk fra tid til annen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Led zeppelin Rolling Stones System of a down The Doors Johnny Cash Sepultura Tom Waits Strapping young lad Pink Floyd Megadeth For eks. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Spicegirls til Dimmu Borgir. og alt i mellom Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 skumle skumle mannen 8-) Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Killswitch Engage (metalcore) All that remains (metalcore) senses fail (rock med en dæsj emo og metal) Trivium (trash metal?) Tenacious D (Rock, elsker stemmen til Jack black) avenged sevenfold (forvirra ) the dillinger escape plan (matchcore? husker ikke hva det heter) Black Stone Cherry (southern rock) Rise against (punk) Alexisonfire (hardcore) ved ikke hvorfor men techno er det værste æ vedt... altfor simpelt kansje... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Nå blir jeg helt sikkert mobbet. Cannibal Corpse Slayer Metallica Korn Slipknot System Of A Down Led Zeppelin Alan Jackson Toby Keith Blink 182 Disgorge Gorgoroth The Hellacopters 7347812[/snapback] Neida... mobber sjelden... men stryk alle på listen med unntak av det bandet jeg markerte 7348420[/snapback] Korn, Blink 182 hørte jeg bare på før egentlig, har ikke hørt dem på lenge, hører omtrent kunn på brutal death, black og masse thrash nå for tiden. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Alt utenom Punk, rap, og trance lignendes. Men ellers så går alt fra Jimi Hendrix til cradle of filth Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Alt fra The Shaggs til The Shaggs... føler jeg har utrolig variert musikksmak Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 nofx, pink floyd, led zeppelin, apoptygma berzerk, millencolin, refused, radiohead, cake, muse, rancid, marit larsen, primus, charta 77, totalt jävla mörker, ugress, the doors, dellilos, red hot chilli peppers, the killers, rage against the machine liker jeg. opplysende? Lenke til kommentar
Clavain Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Haujobb - (ebm/idm/experimental) Suzanne Vega - (folk pop) Perpetuous Dreamer - (trance) Madder Rose - (skranglepop) Suede - (britpop) Public Enemy - (rap) Marilyn Manson - (industrial/metal/glam) Needle Sharing - (drum n bass/noise) Erika - (dance) Portishead - (trip-hop) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Nå blir jeg helt sikkert mobbet. Cannibal Corpse Slayer Metallica Korn Slipknot System Of A Down Led Zeppelin Alan Jackson Toby Keith Blink 182 Disgorge Gorgoroth The Hellacopters 7347812[/snapback] Neida... mobber sjelden... men stryk alle på listen med unntak av det bandet jeg markerte 7348420[/snapback] Korn, Blink 182 hørte jeg bare på før egentlig, har ikke hørt dem på lenge, hører omtrent kunn på brutal death, black og masse thrash nå for tiden. 7350271[/snapback] Hvorfor skrev du de om for under en måned siden da? Fordi du ikke hører på det? Yes da.. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Lamb of God Pantera Damageplan Strapping Young Lad Slipknot Black Label Society Down Iron Maiden Bob Marley The Eagles Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Borknagar Ulver Satyricon Immortal Darkthrone Emperor Dimmu Borgir Arcturus Vivaldi Beethoven Rodrigo Jesse Cook Sting Satariel In Flames Opeth Dream Theater Metallica Iron Maiden Testament Anthrax System of a Down KoRn Slayer Pink Floyd Porcupine Tree Susperia Pantera Lacuna Coil Nirvana John Petrucci Solo Hammerfall Evanesence Nightwish Gorgoroth AC/DC Clint Mansell Rage Against the Machine Linkin Park (til en viss grad..) Altså, - alt innenfor metal, noe innenfor rock/pop, resten klassisk. Og jeg liker det Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Noen favoritter innenfor forskjellige genre: -In Flames (melodiøs død-metal) -Dimmu Borgir (black metal) -Decapitated (death metal) -Paradise Lost (heavy/goth metal) -Motörhead (hardrock) -Hatebreed (hardcore) -Iron Maiden (heavy metal) -Samael (elektro-industrial metal) -Trivium (metalcore) -Dream Theater (prog) -Roling Stones (rock) -Stevie Ray Vaughan (blues) -Slayer (Thrash) -Al Di Meola (Fusion Jazz) ....sikkert mye mer, men det var de jeg kom på nå. Pantera Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Alt fra ”Boulez“ (klassisk) til Mayhem (B.M) og det meste imellom. Lenke til kommentar
SynneSkagen Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 1. Kaizers Orchestra (alternativ rock og rock) 2. Tom Waits (alternativ rock og rock) 3. Janove Ottesen (pop/rock) 4. Hair (musikal) 5. Knutsen & Ludvigsen (viser) 6. Opeth (deathmetall) 7. Bob Dylan (viser og rock) 8. Carol King (rock) 9. Bob Marley & the Wailers (reggae) 10. Tool ((hard)rock) Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Hovedsjangeren er Trance, men hører også veldig mye på litt roligere pop/rock, ala Coldplay, Saybia og diverse andre rolige låter/ballader. Kanskje et behøv som kommer av all den stressende dunkingen ? Ellers krydrer jeg dette med litt funky house, breaks ala Hybrid og litt 80-tallsrock. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 I tilfeldig rekkefølge: Front Line Assembly (EBM/Industrial) Fear Factory (Industrial metal) Tori Amos (Singer/songwriter) Meshuggah (Math/Techmetal) Tool (Prog/Alt rock/metal) AC/DC (hardrock) Enya (New Age?) Nine Inch Nails (Industrial (metal)) AFI (Emo/punkrock?) Blue Man Group (ehm.. ja.. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Tålig variert tror jeg, men går mest i klassisk 70-talls rock og progressiv rock. Ellers kan jeg godt høre på blues, hardrock, hip-hop, reggae, folk og litt jazz, og alternativ musikk innenfor alle disse sjangerene. Det eneste jeg aldri hører på er death metal og trance. Endret 6. desember 2006 av anners Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Noen eksempler følger. Ikke alt er sjangre, men det gir en liten indikasjon på variasjonen. Og, ja, jeg hører selvfølgelig mye mer på noe, men jeg vil påstå at jeg varierer mer enn folk flest, men fortsatt alt for lite. - of Montreal (eksperimentell indiepop/-rock) - Tin Hat Trio (folkemusikkinspirert jazz/neoklassisk) - Johann Sebastian Bach (barokk) - Vashti Bunyan (folkemusikk) - Ulver (metal/elektronika/neofolk) - Secret Chiefs 3 (eksperimentell rock) - Gogol Bordello (sigøynerpønk) - Robotnicka (elektropønk) - Heavenly (tweepop) - Ryoji Ikeda (elektronisk minimalisme) - Aphex Twin (IDM/ambient) - The Polyphonic Spree (symfonisk pop) - Orchestra Baobab (afrikansk) - Animal Collective (post-rock) - Múm (folktronika) - John Zorn (jazz) - Meredith Monk (vokal/avantgarde) - Common (rap/hiphop) - Marvin Gaye (R&B) - The Cat Empire (ska/jazz/funk/latin) - Jorge Ben (MPB) - Arctic Monkeys (rock) - Herbie Hancock (jazz-funk) - The Beatles (sekstitallspop) - Merzbow (støy) - Tom Waits (blues/rock bl.a.) - Kroke (klezmer) - Bob Marley (& The Wailers) (reggae) Edit: Og noe av det mest irriterende jeg vet er forøvrig uttalelser ala "jeg hører på alt mulig, egentlig". De fleste som sier denslags har ofte en skremmende snever forståelse av begrepet musikk. Endret 6. desember 2006 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå