Niqābninja Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Megadeth Nirvana Pink Floyd Kent Minor Majority Cradle of Filth Iron Maiden Imperiet AFI Sonata Arctica Silverchair Ramones Er vel de jeg hører mest på. Også har jeg blitt litt hekta på Bloc Party og Flyleaf for tia, men det ka godt være en forbigående greie. De nevnt ovenfor er band jeg ca aldri blir lei. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Tja, hører på en del forskjellig, men faller alltid tilbake til metall av diverse former etter en periode. ihvertfall: - In Flames - Prodigy - Cradle of Filth - Mayhem - Metallica - Satyricon - Ill Niño - Sonata Arctica ... - Enigma - Enya - LSG - Four Tet Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Jokke og Valentinerne Calexico Motorpsycho The Roots The Smitsh/Morrissey Pixies Elvis Costello Joy Divison ...And You will know is by the trail of dead My Bloody Valentine The Dandy Warhols ooog...tja, Weezer? osv. osv. Gidder ikke en gang å forsøke å sette alt i en sjangerbår, men det meste kommer nok under det relativt vide rock-begrepet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Lynyrd Skynyrd - Sørstats-rock Nobuo Uematsu - Klassisk/Spill-musikk Death - Death metal Bob Dylan - Visesanger (?) Johnny Cash - Country Shooter Jennings - Country-rock Creedence Clearwater Revival - Heavy Black Sabbath - Heavy Bob Marly - Reggae Dire Straits - (?) Mener selv jeg har en variert musikksmak. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 man har ikke variert musikksmak før man klarer å løsrive seg fra bandbasert til sjangerbevisst listening 7267834[/snapback] Helt motsatt. Er man sjangerbevisst, har man så absolutt ikke variert musikksmak. Hva hører du på? Jeg hører på jazz... Folk som hører på band de liker, er ikke begrenset av sjanger. Jeg hører for eksempel på alt fra Sky, Pink Floyd og Kaizers Orchestra til Seigmen, In Flames og Windir. Mener du han som er bevisst etter å bare høre på jazz har en god og variert musikksmak? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Jeg kan høre på dette helt bort til den andre siden, hvor slikt regjerer. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 nesten ALT innen metal, bortsett fra fusjons-sjangre som Nu Metal og slikt. Ikke hip-hop, nesten ikke pop, og lite rock. Men noen unntak er det Ellers hører jeg mye på Ambient, Darkwave og diverse andre dystrere Electronica-sjangre. En og annen trance-artist og. Går også mye i klassisk musikk og "soundtrack" musikk. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Tilfeldig rekkefølge: Sage Francis (rap?) De La Soul (hip hop) A Tribe Called Quest (hip-hop, alternative rap) Outkast (southern hip hop, alternative hip hop, funk) The Streets (electronica, garage, hip hop) Gnarls Barkley (soul, electro, alternative) Nas (east coast hip hop) Jay-Z (east coast hip hop) Nirvana (alternativ rock, grunge) Common (hip hop) Ensformig? Nesjda Endret 21. november 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Bare ymse ting jeg hører på - Pink Floyd - Dr. Hook - Tom Waits - Muddy Waters - Floggin molly - In Flames - CCR Det er det jeg hører mye på, dvs. de fleste sangene de har lagd, ellers så hører jeg på mange "one hit wonders" eller hva de kalles Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Alt fra Westlife til backstreet Boys¨' Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) ^Najs! Wu-Tang Clan - Hip Hop CunninLynguists - Hip Hop / Alternativ Hip Hop Chino XL - Hip Hop Kool G Rap - Hip Hop R.A. The Rugged Man - Hip Hop Das EFX - Hip Hop Gnarls Barkley - Soul / Hip Hop / Pop Cee-Lo - Soul / Hip Hop / Alternativt Tonedeff - Hip Hop / Alternativt Guru's Jazzmatazz - Jazz Rap Quasimoto - Hip Hop / Jazz Rap The Roots - Hip Hop / Rock Endret 21. november 2006 av Bakkem Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Liker nesten bare band i metal-sjangeren (det grove), + et par merkelige utstikkere. Så liker jeg også f.eks. Tchaikovsky oog Bach :3 Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Nirvana Iron Maiden Eminem Michael Jackson Johnny Cash Hammerfall Rage Against The Machine Less Than Jake Queen Black Sabbath Ble vanskelig å skrive opp bare 10 stk! Lenke til kommentar
VbD Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Kiss In Flames Jedi Mind Tricks Immortal Technique Rise Against Wu-Tang Clan My Chemical Romance Story of the Year Outerspace Army of the Pharaohs Nightwish Queensrÿche Bullet for my valentine Iron Maiden Three Days Grace ... mye forskjellig .. se last.fm linken for mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) favoritter: -guns 'n f'n roses - a perfect circle -sigur ros -red hot chili peppers -system of a down -pantera -outkast -beastie boys -queens of the stoneage -audioslave -rage against the machine -big bang -common -kanye west -john legend -apocalyptica Endret 24. november 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Axes Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Nå blir jeg helt sikkert mobbet. Cannibal Corpse Slayer Metallica Korn Slipknot System Of A Down Led Zeppelin Alan Jackson Toby Keith Blink 182 Disgorge Gorgoroth The Hellacopters Lenke til kommentar
VbD Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 hvorfor det? å bli mobbet på grunn av musikksmak er det lameste man kan bli mobbet for, imo.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Nå blir jeg helt sikkert mobbet. Cannibal Corpse Slayer Metallica Korn Slipknot System Of A Down Led Zeppelin Alan Jackson Toby Keith Blink 182 Disgorge Gorgoroth The Hellacopters 7347812[/snapback] Neida... mobber sjelden... men stryk alle på listen med unntak av det bandet jeg markerte Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Supermode (Trance) Coldplay (Soft rock? Pop ? Chillout) P Diddy (Hip Hop) Eightball & MJG (Hip Hop) The Knife (Electronica) Massive Attack (Electronica) Røyksopp (Electronica) Oasis (Softrock? Pop ? Chillout) Delerium (Trance) Moby (Chillout) Cafè Del Mar (Chillout) InFlames (Metal?) Dj Tiesto (Trance) veldig variert musikksmak Lenke til kommentar
emmenph4 Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 System of a down Nirvana Placebo Animal Alpha Marilyn Manson Audioslave RHCP No Doubt Korn Slipknot Du kan si at jeg har en variert musikksmak innen rock sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå